h-koneen irroitus

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24610
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

h-koneen irroitus

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

muistia virkistääkseni täydentäkää jos väärässä.

renkaat pois, iskari alapäästä irti, yläpallo irti, saa vetarin irti laatikosta.
konehuoneesta syyläri poies ,kaikki letkut eli ylimääräiset.... tarviiko keulaa purkaa valot sun muut? antaahan se tilaa kyllä....
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
ah79
"Hirsch"
Viestit: 957
Liittynyt: Ma Touko 31, 2004 09:10
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja ah79 »

Keulan purkaminen ei ole mitenkään välttämätöntä, jos vaan työskentelytila on riittävän korkea, että koneen saa nostettua kunnolla keulan tason yläpuolelle. Jäähdytin kannattaa tosin irroittaa, koska se on vaaravyöhykkeellä, jos moottori heiluu yhtään. Vaihteensiirtäjä ja nopeusmittarin vaijeri taitaa olla ne perinteisesti helpoimmin unohtuvat kohteet, jotka pitää irrottaa ennen nostoa. Jos koneen ja laatikon meinaa separoida toisistaan, niin tietenkin kytkin irti koneen ollessa vielä paikoillaan.
#1970
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24610
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

juu nopeusmittarin vaijeri ja siirto tanko kuului kohtaan ylimääräiset! juu syyläri poies --korkeutta riittää ulkona traktorilla!

ei ole tarvis irroittaa kytkytintä!
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Firges9000
"Saabisti"
Viestit: 5804
Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Firges9000 »

Keula irtoo vaivattomasti. Minä ainakin irroitin ja nautin avarista asennustiloista.
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Vastaa Viestiin