muistia virkistääkseni täydentäkää jos väärässä.
renkaat pois, iskari alapäästä irti, yläpallo irti, saa vetarin irti laatikosta.
konehuoneesta syyläri poies ,kaikki letkut eli ylimääräiset.... tarviiko keulaa purkaa valot sun muut? antaahan se tilaa kyllä....
h-koneen irroitus
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24610
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
h-koneen irroitus
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Keulan purkaminen ei ole mitenkään välttämätöntä, jos vaan työskentelytila on riittävän korkea, että koneen saa nostettua kunnolla keulan tason yläpuolelle. Jäähdytin kannattaa tosin irroittaa, koska se on vaaravyöhykkeellä, jos moottori heiluu yhtään. Vaihteensiirtäjä ja nopeusmittarin vaijeri taitaa olla ne perinteisesti helpoimmin unohtuvat kohteet, jotka pitää irrottaa ennen nostoa. Jos koneen ja laatikon meinaa separoida toisistaan, niin tietenkin kytkin irti koneen ollessa vielä paikoillaan.
#1970
-
- "Saabisti"
- Viestit: 5804
- Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
- Paikkakunta: Vantaa