mistä johtuu jäähdytysnesteen musta väri ja nokisuus.
Ensireaktioni oli, kansipahvi passhana. Olin jo vaihtamassa sitä.
Nyt pantiin funtsausmyssy päähän.
Öljy on kirkasta ja aitoa.
???????

Jospa sinne jäähdytysjärjestelmään on kokeiltu laittaa NAHKISS:ta siellä ellivuoressa.Firges9000 kirjoitti:Nyt meni arvailun puolelle;
mistä johtuu jäähdytysnesteen musta väri ja nokisuus.
Ensireaktioni oli, kansipahvi passhana. Olin jo vaihtamassa sitä.
Nyt pantiin funtsausmyssy päähän.
Öljy on kirkasta ja aitoa.
???????![]()
![]()
Tota mä vähän epäilinkin.Haikara kirjoitti:
Jospa sinne jäähdytysjärjestelmään on kokeiltu laittaa NAHKISS:ta siellä ellivuoressa.![]()
![]()
![]()
Minkähänlaisella aseella pitäis uhata. Toi oli jo kolmas kerta, meinaan tuollainen hyvityskuitti-sirkusMimmi kirjoitti:Motonetista saa rahat takaisin vaatimalla tai vaihtamalla se hyvityskuitti rahaan kassalla.
Motonet tarjoaa mielellään tuota hyvityskuittia lisämyynnin toivossa.
Myyjän on luovutettava ostajalle tavara, joka lajiltaan, määrältään laadultaan ja muilta ominaisuuksiltaan vastaa sitä, mistä sopijapuolten voidaan katsoa sopineen. Ellei muuta ole sovittu, on tavaran:9000CD23T kirjoitti:Taitaa konstit lopppua....
TUOTTEEN PALAUTTAMINEN/VAIHTAMINEN JA KAUPAN PURKU
Pääsääntö on, että kauppa on sitova sopimus, eikä sitä voi noin vain purkaa. Laissa ei säädetä kuluttajille automaattista peruutusoikeutta, lukuun ottamatta koti- ja etämyyntiä (14 vrk) ja lomaosakkeiden kauppaa (10 vrk).
Monet liikkeet antavat asiakkailleen vapaaehtoisen vaihto- ja palautusoikeuden. Virheettömän tuotteen vaihto/palautusoikeus on kuitenkin vapaaehtoista asiakaspalvelua. Tämän vuoksi liike voi määritellä vaihdon tai palautuksen ehdot: esimerkiksi kuitin pitää olla tallella, alusvaatteita ei vaihdeta lainkaan, jos sopivaa vaihtotuotetta ei löydy, liike voi vaatia että kauppahinta annetaan esimerkiksi lahjakorttina jolla liikkeen tuotteita voi ostaa tietyn ajan sisällä.