Oil level
Oil level
Hei,
Onko näin että esim. -97 tontussa (2.0t) ei ole öljyn pintamittausta? Aiemmissa tontuissani, 89 2.0i ja 93 2.3i tällainen mittaus oli. Eli onko viimeisistä vuosimalleista karsittu toiminnallisuutta vai onko ko. toiminnallisuus poistettu jossain vaiheessa mun tontusta?
Onko näin että esim. -97 tontussa (2.0t) ei ole öljyn pintamittausta? Aiemmissa tontuissani, 89 2.0i ja 93 2.3i tällainen mittaus oli. Eli onko viimeisistä vuosimalleista karsittu toiminnallisuutta vai onko ko. toiminnallisuus poistettu jossain vaiheessa mun tontusta?
Re: Oil level
Juu en minäkään tästä nykyisestä ole tollaista ominaisuutta löytänyt.pjmaki kirjoitti:Hei,
Ei hard- eikä software puolelta.
Luulis kai niissä olevan, mutta senhän näkee kai kun katsoo öljypohjaan että onko siellä anturia johin menee pari johtoa?
Onkohan edu muuttunut niin ettei siinä ole sitä käynnistyksen jälkeistä Check tarkistusta jossa näkyy ainakin öljy- ja jäähdytysneste-tasoilmoitukset jotka sitten sammuu jos ei ole aihetta huoleen?
Onkohan edu muuttunut niin ettei siinä ole sitä käynnistyksen jälkeistä Check tarkistusta jossa näkyy ainakin öljy- ja jäähdytysneste-tasoilmoitukset jotka sitten sammuu jos ei ole aihetta huoleen?
9000cs -96 vapari
Hiivatti enää synkkä muisto! Työjuhtana Hiace 4wd -08!
Hiivatti enää synkkä muisto! Työjuhtana Hiace 4wd -08!
Juu EDU on pikkasen muuttunut, kun OBD tuli kuvaan mukaan.Pahis kirjoitti:Luulis kai niissä olevan, mutta senhän näkee kai kun katsoo öljypohjaan että onko siellä anturia johin menee pari johtoa?
Eikä mihinkään huonompaan suuntaan.

EI tarvitse korvata vastuksella, jätät vaan johdot kytkemättä ja pidät huolen ettei EDU:lle menevä johto maadoitu.ng900aero kirjoitti:Voisko sen mitta-anturin jättää pois, mun -93:ssa sellainen vielä on, mutta anturi murjoontui konetta irrotettaessa. jos laittaisi jonkin vastuksen tms, väliin?
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Kiitos ja kumarrus tiedostajus kirjoitti: EI tarvitse korvata vastuksella, jätät vaan johdot kytkemättä ja pidät huolen ettei EDU:lle menevä johto maadoitu.

Täytyypä väsätä jonkimmoinen tulppa sen anturin paikalle. Eli jos johdot ovat irti niin ei herjaa öljyn tasoa matalaksi tms?
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Juuei herjaa. http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... 576#170576ng900aero kirjoitti: Eli jos johdot ovat irti niin ei herjaa öljyn tasoa matalaksi tms?
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00