liian iso putki (simons)

Wanhojen Saabien oma alue. Mallivuodet 1950-1980.
Vastaa Viestiin
himmee
"Hölösuu"
Viestit: 1311
Liittynyt: Su Touko 02, 2004 19:43
Paikkakunta: Vaasa

liian iso putki (simons)

Viesti Kirjoittaja himmee »

Voisko olla näin että simonsin putki on liian iso 1,7 koneelle? Kun noitten kaasareitten kanssa on tässä tapeltu ja edelleen tulee tollanen nykäys alakierroksilla. Täytynee huomenna kokeilla vakioputkea, jos antais jotain apua.
VW transporter 2.5tdi vm.99
mestari
"Hölösuu"
Viestit: 8160
Liittynyt: To Maalis 24, 2005 21:06
Paikkakunta: vuorenpeikonkolo

V:

Viesti Kirjoittaja mestari »

ei ole liian iso vaan vika löytyy imusrj ja ilmanp väliltä
olli siekkinen
"Ruisku"
Viestit: 145
Liittynyt: Ke Touko 11, 2005 15:03
Paikkakunta: Laukaa

Viesti Kirjoittaja olli siekkinen »

saman diaknoosin minäkin antaisin, mutta saahan noita putkia kokeilla.
Myy mulle toi simons jos sillä ei muka toimi.
himmee
"Hölösuu"
Viestit: 1311
Liittynyt: Su Touko 02, 2004 19:43
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja himmee »

olli siekkinen kirjoitti:saman diaknoosin minäkin antaisin, mutta saahan noita putkia kokeilla.
Myy mulle toi simons jos sillä ei muka toimi.
Myyn kyllä sulle jos rupeaa vakiolla toimimaan...

Täytyy hutkia ja tutkia lisää.
VW transporter 2.5tdi vm.99
korpijaakko
"Viggen"
Viestit: 556
Liittynyt: Ma Touko 12, 2003 10:49
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja korpijaakko »

Ei ole liian iso putki. Päinvastoin sen sopivampaa putkea ei 1.7 ole olemassakaa. Kyllä vika on jossakin muualla. Vika voi olla ihan yhtä hyvin sytytyksessä kuin kaasarissa, tai näiden kahden asian summa. Joskus aika kinkkisiä löytää. Eihän ole imupuolella vuotoja missään.
SAAB 95 73 KA, SAAB 96 78 KE, SAAB 99 78 5D COMBI COUPE GL SUPER (AC) MR,SAAB 99 78 3D COMBI COUPE TURBO MR, KR SAAB 9-5 ttid NG vector KA,SAAB 9-5 wag 2.0 biopower KA
Aksu900
"Hölösuu"
Viestit: 1451
Liittynyt: To Syys 11, 2003 10:03
Paikkakunta: Oulu/Kälviä

Viesti Kirjoittaja Aksu900 »

Nykäseppä kokeeksi virranjakajan alipainesäätimen letku irti ja koeajolle..
Aki Peltola #1132
Pauke
"Aero"
Viestit: 306
Liittynyt: La Kesä 28, 2003 21:49
Paikkakunta: Nokia / Pori

Viesti Kirjoittaja Pauke »

Se alipainepuolen toiminta kannattaa virranjakajasta tarkastaa ja kaasarin vaihto Solexista Weberin dgv:hen olisi järkevää.
Kaverini pääsi moisella eroon Solexien huolista.
#1543
9-5 Aero 2007, 9-5 SE 2.3t 1999, 900 Turbo lux 1983, 99 GL 1983, 96 GL 1980, 96 GL 1977
Vw Eurovan VR6 2.8, Cube, Bianchi, Merida, Honda Varadero, Buster ja omat jalat.
himmee
"Hölösuu"
Viestit: 1311
Liittynyt: Su Touko 02, 2004 19:43
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja himmee »

No kyllä kiitos kiitos....vaihdoin solexin--->motorcraftiin...jossa on samankokoset kurkut, mutta suuttimien koko on tuplasti suurempi ja käsiryyppy.

Nyt on enää vaikeutena kääntää kaasuvivusto ns. väärinpäin.
Kylläpä helpotti.
VW transporter 2.5tdi vm.99
Vastaa Viestiin