Onkohan miten mahdoton asentaa/saada käsiksi kaikki tarvittavat osat...
Siis kyse tietenkin omasta autostani...
Alkuperäinen lisäjarruvalo jälkiasennettuna
-
- "Aero"
Alkuperäinen lisäjarruvalo jälkiasennettuna
-93 9000 Griffin
-98 Volvo V70
-98 Volvo V70
onhan noita tarvikekamoja. Miksi muuten haluat sen? Vähentää teho/paino-suhdetta 
Biltema:
Orkkiksen näköinen?
LISÄJARRUVALO
Asennetaan takaikkunan alareunaan (itsekiinnittyvä). Säädettävä lasi, voidaan säätää 0°:sta 55°:seen takaikkunan kaltevuuden mukaan. Lampun mitat: 150x85x60 mm (lxkxs). E-hyväksytty.
Tuotenro
423306
7,90 €

Modernimpi:
LISÄJARRUVALO LED-VALOILLA
Yleismallinen, 39 LED-valoa. Asennetaan takaikkunaan tai hattuhyllylle. Helppo säätää erilaisia ikkunakulmia varten. Asennetaan kaksipuolisella itsekiinnittyvällä teipillä. Mukana asennusosat ja liitäntäjohdot. E-hyväksyntä. Mitat: 450x40x40 mm (lxkxs)
Tuotenro
42350
18,00 €

Tuonko mukana? Onhan noita erilaisiakin. http://www.biltema.fi -> verkkokauppa -> haku:lisäjarruvalo

Biltema:
Orkkiksen näköinen?
LISÄJARRUVALO
Asennetaan takaikkunan alareunaan (itsekiinnittyvä). Säädettävä lasi, voidaan säätää 0°:sta 55°:seen takaikkunan kaltevuuden mukaan. Lampun mitat: 150x85x60 mm (lxkxs). E-hyväksytty.
Tuotenro
423306
7,90 €

Modernimpi:
LISÄJARRUVALO LED-VALOILLA
Yleismallinen, 39 LED-valoa. Asennetaan takaikkunaan tai hattuhyllylle. Helppo säätää erilaisia ikkunakulmia varten. Asennetaan kaksipuolisella itsekiinnittyvällä teipillä. Mukana asennusosat ja liitäntäjohdot. E-hyväksyntä. Mitat: 450x40x40 mm (lxkxs)
Tuotenro
42350
18,00 €

Tuonko mukana? Onhan noita erilaisiakin. http://www.biltema.fi -> verkkokauppa -> haku:lisäjarruvalo
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Olen muistaakseni tällä palstalla kertonut kuinka se tehdään ( tai sitten lähetin jollekin ohjeet YV:nä ).
Itse olen sen tehnyt ja asennusta voinee pitää hiukan työläänä.
Romuttamoilta on tosi vaikeaa löytää ko. valoa. Minulla olisi sellainen 55 eurolla + pk. Tietenkin yksityiskohtainen opastus kuuluu mukaan.
Ei orkkis välttämättä ole kaunein vaihtoehto, mutta se on alkuperäinen.
Itse olen sen tehnyt ja asennusta voinee pitää hiukan työläänä.
Romuttamoilta on tosi vaikeaa löytää ko. valoa. Minulla olisi sellainen 55 eurolla + pk. Tietenkin yksityiskohtainen opastus kuuluu mukaan.
Ei orkkis välttämättä ole kaunein vaihtoehto, mutta se on alkuperäinen.