Tuli mieleeni, että voihan se linkkusysteemi hajota vaidelaatikon luotakin? Siis se joka tulee väliin tulipellin läpi tuleva tanko-vaihdelaatikkoon menevä tanko.
Näitä on sitten kahta versiota Ng900:ssa. "vanhempi" ja "uudempi". Uudessa on parannettu väljyyksiä jollain lisäpallonivelillä ja ovat aikoinaan näitä saabilla "päivittäneet" takuuseen, jos asikakkaat on valittaneet että liikaa väljää kepissä. Siis pientä heilumista, ei kuten sinulla on joku oikeasti hajonnut.
ps. Minusta em. viestissä ei millään lailla (vielä) haukuttu GM:n tuotteita, vaan aidon rehellisesti myönnettiin että kysesiset hajoamiset ovat tapahtuneet hieman vaativimmissa poikkeustilanteissa, joissa on haluttu/jouduttu kokeilla auton/kuskin rajoja, jolloin ei voi kuin harmitella tilannetta ja todeta tapahtuneeksi ja seuraavalla kerralla varoa rikkomasta ko. osaa.

Sitä sattuu itse kullekkin joskus, että joku osa jää käteen kiireessä.
- Harvemmin kylläkään yksi ja sama osa, kuten ei ilmeisimmin tässäkään tapauksessa.

- Vielä.
Valitettavasti parhaitenhan osien kestävyyden saa selville rikkomalla ne, jonka jälkeen tietää että mitä ne kestää

- Eikä harrastuksen hinnalla ole väliä, kunhan rahat siihen riittää.
Ei oman auton rikkomisessa/virittämisessä harrastuksena ole mitään väärää tai laitonta, päinvastoin kunhan se ei tieliikenteessä tuomittavaa, eikä aiheuta muille vaaraa. Harrasteauton laittaminen ja rajojen tunteminen voi olla osa (saab) harrastusta, vaikka se entisöinnistä radikaalisti poikkeaakin kuten esim. jokkis-auto harrastus, eikä silloin itketä, kun heikko osa löytyy, vaan seuraavasta versiosta tehdään parempi ja opitaan

Luotettava käyttö-auto voisi olla sitten erikseen vähintäänkin varalla tieliikenne käyttöön, jos joka viikko onnistuu löytämään heikkoja lenkkejä.
Hook
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.