Mulla on og-satku turbo-16 mallia -84
Virranjakajan pyörijä on jumissa, kierroksenrajoitin ehkä viallinen, kun pätkii jakatkoo sytytyksen, varsinkin kun ahtaa enemmän.
ps. Tulpat vaihdettu, tulpanjohdot vaihdettu, virranjakajan kansi vaihdettu.
Joskus olen täällä ohimennen lukenut, että jotkut on vaihtaneet DI-kasetin virranjakajan virkaa toimittamaan.
kysymykset: Miten homma hoituu, mitä pitää muuttaa?
ja toisaalta, mitä hyötyjä siitä on?
Koo
virranjakaja --> DI-boksi (???)
eiköhän tuossakin jo ole kierrosrajoitin ruiskussa....?
kuinka paljon ahtoja --> fuel cut? mitkä tulpan jonhdot, kärkiväli tulpissa oikea?
niin mitenkä pyörijä on jumissa? ei lähde irti vai? tongeilla murusiksi ja uutta tilalle!
DI:llä saa sytkää säädeltyä ohjelmalla, tuossa jakajassa vain ali/ylipaineella ja keskipaolla.
eli ainakin jos virittämään alkaa niin on varmaan parempi.
vaihdosta en tiedä mitä vaihtaa pitäisi..
kuinka paljon ahtoja --> fuel cut? mitkä tulpan jonhdot, kärkiväli tulpissa oikea?
niin mitenkä pyörijä on jumissa? ei lähde irti vai? tongeilla murusiksi ja uutta tilalle!
DI:llä saa sytkää säädeltyä ohjelmalla, tuossa jakajassa vain ali/ylipaineella ja keskipaolla.
eli ainakin jos virittämään alkaa niin on varmaan parempi.
vaihdosta en tiedä mitä vaihtaa pitäisi..
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo
045-6302071
jäsenyys hankittu
045-6302071
jäsenyys hankittu
Saabikorjaajan mukaan on rajoitin pyörijässä. ei lähde irti, ei ole vaihto-osaa käsissä vielä. hmmm. noinkohan sen saa sieltä pois... ettei menis koko jakajan irroittamiseksi?
joo, olis tarkoitus päivittää jossain vaiheessa. paranneltu apc on jo tilauksessa...
joo, olis tarkoitus päivittää jossain vaiheessa. paranneltu apc on jo tilauksessa...
mikkoimp kirjoitti:eiköhän tuossakin jo ole kierrosrajoitin ruiskussa....?
kuinka paljon ahtoja --> fuel cut? mitkä tulpan jonhdot, kärkiväli tulpissa oikea?
niin mitenkä pyörijä on jumissa? ei lähde irti vai? tongeilla murusiksi ja uutta tilalle!
kyllä väittäisin ettei ole rajoitin pyöriässä. H-kone 8v turbossakin rajoitin on bensapumpun releessä. tietääkseni vain B-koneissa oli pyöriässä.
no eipä se silti iso homma ole jakajaakaan irrottaa, muutta mitäpä se auttaisi. bakeliitti kun halkeaa aika helpolla niin ei kovin suurta vaaraa ole että akselia runnoisi, vanhassa kun vielä on paksumpi aksela....
no eipä se silti iso homma ole jakajaakaan irrottaa, muutta mitäpä se auttaisi. bakeliitti kun halkeaa aika helpolla niin ei kovin suurta vaaraa ole että akselia runnoisi, vanhassa kun vielä on paksumpi aksela....
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo
045-6302071
jäsenyys hankittu
045-6302071
jäsenyys hankittu
DI-muutos: http://www.900aero.com/main/diy_main_di.htm
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
Kiitokset!!!
Jope kirjoitti:DI-muutos: http://www.900aero.com/main/diy_main_di.htm