Ohjaus rutisee..

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
Avatar
Gouldenwind
"Hirsch"
Viestit: 906
Liittynyt: Ti Loka 21, 2003 11:39
Paikkakunta: PORI

Ohjaus rutisee..

Viesti Kirjoittaja Gouldenwind »

Yht'äkkiä rupesi rutisemaan tuo ohjaus 8O :( olisikohan hammastanko vai.... :?: :?: :?: :!:
900T16
"Aero"
Viestit: 391
Liittynyt: Ti Heinä 13, 2004 18:59
Paikkakunta: Kemi

Viesti Kirjoittaja 900T16 »

Tai sitten rattiakselin ristinivelet.
#2691
9-5 Aero -01
900 CD T16 -85
9000 CDE 2.3TA -96 käyttöluottis
Suabisti
"Hölösuu"
Viestit: 1850
Liittynyt: La Elo 21, 2004 23:22
Paikkakunta: Pori/Alavus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Suabisti »

Tässä vähän aihetta sivuan, mutta noilla kesähelteillä tuosta Satkun ohjauksesta kuuluu sellaista jämerää narinaa, mutta tämä taitaa olla ominaisuus eikä vika :roll:
#3628
Saab 9-3 SE 2.0t 5D -00 RE85 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Avatar
Gouldenwind
"Hirsch"
Viestit: 906
Liittynyt: Ti Loka 21, 2003 11:39
Paikkakunta: PORI

Viesti Kirjoittaja Gouldenwind »

tänään vietiin saab-korjaajamme luo ja hän kehoitti jättämään auton huoltohalliin :( :( TUOMIO: hammastanko aivan valmis.

ajelin sillä juuri 130km/h en uskaltanut enempää pa**ojen renkaiden takia (onneksi)

kuulemma vaikeampi juttu olisi ollut jos olisi ollut tehostin..
ei löytynyt enää uutena osaa jotenka hajottamolta haetaan 40€
rille
Matalapaineturbo
Viestit: 176
Liittynyt: To Heinä 07, 2005 15:36
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja rille »

Onkohan tossa meikäiläisen ässässä sama ongelma. Siinä on kyllä tehostin. Ohjaus rutisee rumasti molmepiin suuntiin ja oikealta edestä kuuluu töyssyyn ajettaessa rumaa rutinaa. Konepelti auki kun pyöriteltiin rattia niin kuullosti silta että ääni tuli jostain siitä ohjaustangon nivelistä... mutta sellasia ääniä sieötä kuulu jokapuolelta että vaikea on vikaa paikantaa.
PelleP
Matalapaineturbo
Viestit: 160
Liittynyt: Su Maalis 05, 2006 19:32
Paikkakunta: Vihti

Viesti Kirjoittaja PelleP »

Gouldenwind kirjoitti:tänään vietiin saab-korjaajamme luo ja hän kehoitti jättämään auton huoltohalliin :( :( TUOMIO: hammastanko aivan valmis.
Kiinostaisi, että milläköhän lailla tankosi oli valmis? Liityivätkö rutinat jotenkin "valmistuneeseen" tankoon, vai oliko kyseessä yleinen loppuunkuluminen?
Vihdin Pelle#2851
900i2,1-16 ImolaRed MadeInUki
Vastaa Viestiin