Käyntihäiriö lämpimänä
Käyntihäiriö lämpimänä
Ilmaantunut ihme käyntihäiriö. Kylmänä ongelmaa ei esiinny mutta kun auton sammuttaa moottorin ollessa normaali lämmöissä ja sen jälkeen käynnistää auton, alkavat ongelmat. Moottori ravistaa ja ajaminen käy jokseenkin hyökkäileväksi. Joskus ongelma häviää rajusti kaasuttamalla. Mikään häiriövalo ei pala. Auto tässä yksi päivä alkoi nykimään joten ajoin samantien huoltoon, sammutin auton ja hain huoltopuolelta kaverin kuuntelemaan, käynnistin auton ja se tietysti kävi tosi siististi eikä ongelmaa ilmaantunut. Auto on 9-5t SE automaatti vm.98, keväällä laitettu puolimoottori.
JTH63
Re: Käyntihäiriö lämpimänä
Oletko kokeillut toisella DI-kasetilla?JTH63 kirjoitti:Ilmaantunut ihme käyntihäiriö. Kylmänä ongelmaa ei esiinny mutta kun auton sammuttaa moottorin ollessa normaali lämmöissä ja sen jälkeen käynnistää auton, alkavat ongelmat. Moottori ravistaa ja ajaminen käy jokseenkin hyökkäileväksi. Joskus ongelma häviää rajusti kaasuttamalla. Mikään häiriövalo ei pala. Auto tässä yksi päivä alkoi nykimään joten ajoin samantien huoltoon, sammutin auton ja hain huoltopuolelta kaverin kuuntelemaan, käynnistin auton ja se tietysti kävi tosi siististi eikä ongelmaa ilmaantunut. Auto on 9-5t SE automaatti vm.98, keväällä laitettu puolimoottori.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Ainakin tonnarin DI-kasetti oireili puolilämpöisenä, kylmänä ei ollenkaan. Viallinen DI-kasettihan ei sytytä CE-valoa.JTH63 kirjoitti:En ole, meneekö ne rikki niin, että välillä toimii ja välillä ei?
Huollossa niillä on testikasetti, pyydä vaikkapa lainaan. Tuo vanha kelpaa hyvin varakasetiksi takapaksiin

Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98