OG900 Sedanin madallus...?

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
YuZzI
"Hirsch"
Viestit: 859
Liittynyt: Ti Marras 30, 2004 21:07

OG900 Sedanin madallus...?

Viesti Kirjoittaja YuZzI »

Mitä kaikkea pitää ottaa huomioon jos ostais ja asentais ton motonet.fi 35mm madallusjousisarjan..? :?
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24615
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

HAKU on kova sana.

paikalleen menevät heittämällä
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
YuZzI
"Hirsch"
Viestit: 859
Liittynyt: Ti Marras 30, 2004 21:07

Viesti Kirjoittaja YuZzI »

Joo perskeles huomasin saman jutun aiheen tuolla 90, 99, OG 900 osiossa...

no, pitääkö esim:renkaiden aurauskulmia tai muita säätöjä muuttaa ja entä pitääkö ostaa lyhyemmät iskarit?
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24615
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

aurauskulmat säädätin ku vaihdoin samaan syssyyn raidetangon päät.tuosta en tiedä .

vakioiskarit toimii ok mut pohjauskumista pätkä pois eestä siis
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
hene-
"Hirsch"
Viestit: 756
Liittynyt: Ma Syys 15, 2003 15:43
Paikkakunta: Ylivieska
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hene- »

Mielestäni ei tarvi aurauskulmia säätää, koska mikäpä niitä muuttaisi.
Saab 900 i8
Audi S4

http://hpkuva.com
hessu75
"Hirsch"
Viestit: 832
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 09:16
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hessu75 »

Itse säädätin etupään kulmat samalla kun laitoin Lesjöt alle.
Noh, minulla oli tietysti lisäksi isommat vanteet.

Tekisin itse sen suuntauksen kyllä.

-H-
f-19
"Hölösuu"
Viestit: 1973
Liittynyt: Ma Syys 15, 2003 01:00
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja f-19 »

Aurauskulmia ei pitäisi tarvita säätää, mutta camper/caster olisi hyvä tarkastaa. Mutta siinähän nuo menee molemmat menee samalla kun säädättämässä käy. Jousien asennus on sinänsä kyllä hyvä syy tarkastaa/säädättää jos muuten ei ole hetkeen tehty.

Huhupuheiden mukaan, tosi mutua siis camper ja caster muuttuisi jonkin verran Lesjöt asennettaessa mutta lähinnä parempaan suuntaan ajettavuuden kannalta.

Itse en Lesjöjen asennuksen jälkeen kulmia tarkastattanut eikä inssikään siitä muutoskatsastattaessa vaatinut. Nyt voisi mullakin olla aika kun nuo eturipustukset tuli purettua täysin.
Doomrider
"Hirsch"
Viestit: 738
Liittynyt: Ma Heinä 04, 2005 19:08
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Doomrider »

nii itsekin on tullut ajan kuluksi purattua keula pois.

juu madallus jouset olis tulos. ja Sachsin Advancet tai mitkä ne nyt oli...

eli pitääkö tosiaan ottaa niistä "makkaroista" eka pätkä pois!?

Katsos on ekan saabin kunnostamis/laittamis rojekti menos ja ite olis tarkotus maksaa kaikki...
#3769 - Janne Kirjavainen. 0414472687
(ex)-88 musta 900,(ex)-89 valkoinen 900iA Ex-poliisi,(ex)-91 met. harmaa 9000 CD, -91 punainen 900i 16v, -98 met. vihreä 9-5 2.3t, -05 punainen 9-5 2.3T "DIY Aero" Combi
900S
"Hölösuu"
Viestit: 1099
Liittynyt: Ma Touko 12, 2003 05:19
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja 900S »

Mulla oli camperi ihan poskellaan sen jälkeen, kun omaa vekotintani tiputin. Vieläkin vi*uttaa se turha 40€ minkä maksoin aurauskulmien säädöstä, kun luulin vian löytyvän siitä :?
9-5 2,3t Wagon `06 x 2
Griffin75
"Kaasari"
Viestit: 16
Liittynyt: To Syys 29, 2005 20:19
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Griffin75 »

Lieneeköhän siitä "makkaran siivuttamisesta" jotain haittaa?

Ajattelin lähinnä, että jos joustonrajoitinta lyhentää, niin silloinhan pyöräntuennan liikematka kasvaa suuremmaksi kuin mihin valmistaja on sen aikanaan suunnitellut.

Muuten tuntuisi ihan hyvältä ajatukselta, lyhentämättömänä ainakin nuo hidastemöykyt pyrkivät irrottamaan paikat hampaista...
Vastaa Viestiin