Oisko kellään hajuakaan mistä johtuu kannettavan(Fujitsi-siemens Amilo) välkkyminen. Aina välillä rupee kuvaa välkkymään ja sitten pimenee täysin. Sitten kun käyttää näytön kiinni ja avaa uudestaan niin taas toimii moitteettomasti. Tätä ei tee jatkuvasti, eikä mitenkään säännöllisesti. Lähinnä kiinnostaisi mahtaako olla tekninen vika vai jokin ohjelmisto pugi.
Kone on vajaa 2v vanha eli takuuta on vielä n. kuukauden päivät jäljellä. Kone on muutenkin hieman hidastunut, kun ei ole 2v surffailun aikana kertaakaan tarvinnut tyhjentää konetta kokonaan ja ladata kaikkia uudestaan.
Läppäri sekoilee?
Läppäri sekoilee?
Saab 9-3 TTID Vector 2008
Sulla on melko varmasti näytön ja koneen välinen kaapeli poikki/menossa poikki tai sitten sen kaapelin liitin pätkii.
Tiedän siitä, että omassa HP XE3:ssa alkoi ihan samoilla oireilla ja nyt jos laittaa kannen kiinni, saa piuhaa nykiä ja käännellä kuvan takaisin saamiseksi. Olen siis poistanut yhden koneen suojamuovin, jotta pääse aina käsiksi tuohon kaapeliin.
Ainakin HP:n helpdeskin mukaan ns. tyyppivika, mulla ei tosin takuuta ole jäljellä ja konekin melko vanha.
Nyt koneeni ei ole enää kannettava kun on pakko pitää kansi auki, jotta kuva näkyy...
Tiedän siitä, että omassa HP XE3:ssa alkoi ihan samoilla oireilla ja nyt jos laittaa kannen kiinni, saa piuhaa nykiä ja käännellä kuvan takaisin saamiseksi. Olen siis poistanut yhden koneen suojamuovin, jotta pääse aina käsiksi tuohon kaapeliin.
Ainakin HP:n helpdeskin mukaan ns. tyyppivika, mulla ei tosin takuuta ole jäljellä ja konekin melko vanha.
Nyt koneeni ei ole enää kannettava kun on pakko pitää kansi auki, jotta kuva näkyy...