Joo, eli mittari ei nyt näytä kun ahtoja, ei mene alipaineenpuolelle enään ollenkaan....ja kiihdytyksen jälkeen kun laskee kaasun pois kierrokset tippuu 1000 pintaan ja ikäänkuin "kytkiessä" tyhjäkäyntiä "päälle" sammahtaa.
Ja tämä hassuin, aikaisemmin vapaavirtaussuodattimen kautta kuulunut bypass töhinä oli semmoinen yhtäjaksoinen tussahdus, täkä nykyä kuuluu semmoinen tsihtsihtsihtsih....tuollasta ääntä oon kyllä halunnu, mutta en sillä edellytyksellä että se ei enään toimi..
Onko jollakin jotain kuvaa mistä näkis miten noiden letkujen pitäisi mennä???
ja kiesi tuo 9000 cc tjrurbo -86
Alipaineletkuista, mikä meni vikaan
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1993
- Liittynyt: Su Joulu 21, 2003 11:34
- Paikkakunta: Porvoo
Alipaineletkuista, mikä meni vikaan
Saab 900 T16 Airflow
BMW 316 M10 turbo
Skoda 130 Coupe S
BMW 316 M10 turbo
Skoda 130 Coupe S
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1993
- Liittynyt: Su Joulu 21, 2003 11:34
- Paikkakunta: Porvoo
Mulla on kyllä tossa EGR-venan päällä se lähtö tonne jarrutehostajalle, mut pitää koettaa etes jotenkin soveltaa...tiä enää oikein mihinkä niitä letkuja vetelis...
ja tulipahan tuo egr poistettua, niin oikein tiedä mitä letkuja pitäs tukkia...

ja tulipahan tuo egr poistettua, niin oikein tiedä mitä letkuja pitäs tukkia...

Saab 900 T16 Airflow
BMW 316 M10 turbo
Skoda 130 Coupe S
BMW 316 M10 turbo
Skoda 130 Coupe S
eetei vaan ole mennyt alipaineletku väärälle puolelle kaasuläppää. laita se läpän jälkeen nii pitäisi toimia. mutta imase nyt siitä bypasain alipaine letkusta varmuudeksi, että onko se varmasti ehjä 

Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin