Tuommonen häly on tuolla konepellin alla maannut käyttämättömänä koko sen ajan, kun auto on ollut talossa.
Tallella on siis kaukosäädin ja konepellin alta löytyyy se itse sireeni. Virtajohdon kun lykkää siihen paikalleen, se jopa vingahtaa ja vilkut vilkkuvat kerran. Kaukosäätimellä ei kumminkaan hälytintä saa päälle. Systeemistä lähtee sisälle autoon muistaakseni 6-johtiminen lattakaapeli, jonka päässä ei kuitenkaan ole mitään. Puuttuuko tästä joku ohjausyksikkö tms?
Onko kellään kokemusta tämän merkkisistä hälyttimistä ja mahtaako jostakin netin uumenista löytyä jonkinlaisia manuaaleja tms? Googlettaminen ei lämmittänyt lainkaan..
MOSS security -hälytin
MOSS lähtenee siis hälyttimien taivaaseen.
Jos joltain kumminkin löytyy vastaavaan puuttuvaa osaa ja haluaa siitä eroon, voi asiasta ilmoittaa minulle.
Jos ei mikään maailman paras häly ole, niin saisihan tuosta ainakin ysikymppiin hälyttimen. Eihän sitä tiedä vaikka joku harrastelija haluaisi siistin yksilön ottaa haltuunsa laittomasti..
Jos joltain kumminkin löytyy vastaavaan puuttuvaa osaa ja haluaa siitä eroon, voi asiasta ilmoittaa minulle.
Jos ei mikään maailman paras häly ole, niin saisihan tuosta ainakin ysikymppiin hälyttimen. Eihän sitä tiedä vaikka joku harrastelija haluaisi siistin yksilön ottaa haltuunsa laittomasti..