Ilmastointi ja akun tyhjennys(9-3)

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
Cassu
"Tuplakaasari"

Ilmastointi ja akun tyhjennys(9-3)

Viesti Kirjoittaja Cassu »

Voisikohan noilla erillisillä piireillä olla jotain tekemistä keskenään siinä että ilmastointilaitteen nesteet pöllähtää pihalle sillee kunnon paineilla, kun akku on tyhjentynyt ja sen jälkeen sille annetaan virtaa, auton käydessä, muttei liikkuessa poistaa ilmastointilaite itseltään liiat paineet, miten se voi purkaa, eikä siinä jäähdytys pelaa että se nostaa paineen ja purkaa jonkuu varoventtiilin kautta kaiken ulos, vai onko mulla ollut vain sattumaa kun kaksi kertaa menny tuollee...toisella kerralla pääsin jopa 10 km ja pysähdyin kaverin pihaan ja sit päästi kaiken ulos ja nyt lauantaina päästi toistamiseen vaikka olin ottanut 35 sulakkeen pois ettei Twice missä vika todettiin purkaisi akkua tyhjäksi mutta vuotovirtaa oli ollut silti että akku oli tyhjä, auto ehti olla päällä 15s niin jo päästi sellaisen ikävän hajuisen pilven ilmoille, oon ajatellu onko se mustasukkainen mun tyttökaverille ja protestoi noin kun aina hän ollu läsnä kun tuo temppuilee, mut en usko että sillä on mitää yhteyttä :lol:

Mut jos teiän tai tuttujenne autoissa on ollut joku vastaava vika niin ilmoilkaa, otan mielellään vinkkejä vastaa, opiskelijalla ei ole varaa montaa kertaa käyttää autoa huollossa merkkiliikkeessä, toivon vaan ettei koko ilmastointilaite olisi menny rikki....voi olla ettei ole siihen varaa korjata :(
"Itsensä täydellinen tunteminen on kuolemista"
Saab 9-3 2.0 SE matalapaineturbo -99
peinu
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Jatka vaan sitä opiskelua, niin opit jotain lauserakenteistakin. Siinä vaiheessa kun aletaan äänestämään forumin viestihirviöitä, niin anna äänen tolle sun viestille. Ehdoton ykkönen!

No tuosta ilmastointiaiheesta sen verran, että kaipa se jäähdyttimen flekti pelaa? Yks ilmastointifirman heppu sanoi, että kamat karkaa ja letkut paukkuu kun flektit ei toimi ihmisillä.

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Pro-Carservice
"Tuplakaasari"

rele

Viesti Kirjoittaja Pro-Carservice »

Ilmastoinnin rele jumissa. Kompura pyörii kokoajan ja akku tyhjenee kompuran kautta. Vaihda rele tai ota liitin irti kompuralta.
Terveisin

Riku Seijari

Pro-Carservice Oy
Yritystie 2
40320 Jyväskylä
riku.seijari@pro-carservice.com
Phone: +358 10 3205353
Cassu
"Tuplakaasari"

Viesti Kirjoittaja Cassu »

Paljon kiitoksia avusta. Vika löytyi releestä ja jos en väärin ymmärtänyt oli joku Dice:n ohjauskin flektille ollut viallinen, että aiemmin kun kirjoittelin tuosta Twice:n rikkoontumisesta niin asentaja ei tiennyt oikeaa vikaa. Pitää katsoa hyvittääkö ne mitään siitä kun vien sinne liikkeeseen sen huoltoon oikean vian takia. Mutta kiitoksia teille tästä ja Peinulle, mie yritän parantaa mun artikulointiani. On tainnut olla liikaa aikaa oikean koulun päättymisestä. Laitetaan korvantaakse noita kirotusvirheitä :D
"Itsensä täydellinen tunteminen on kuolemista"
Saab 9-3 2.0 SE matalapaineturbo -99
Vastaa Viestiin