Ei kokemusta muista vehkeistä. Luettuani täältä
käsitän että 3 ja 4 ovat kiinteät, eivätkö luista
vaihtohetkellä? Omassa kestää noin sekunnin
mennä D-veto päälle. 1-2 vaihto huomaamaton
mutta 3 ja 4 menee" ilman kytkintä" eli huomattava
nykäsy. Vika D-varaajan jousessa vai jotain muuta?
Tomaatista taas
Tomaatista taas
SAAB on nautinto tien päällä
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2909
- Liittynyt: Ke Helmi 16, 2005 12:13
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Tomaatista taas
Kolmonen on kiinteä suhteessa 40/60. Nelonen on täysin kiinteä.osku kirjoitti:Ei kokemusta muista vehkeistä. Luettuani täältä
käsitän että 3 ja 4 ovat kiinteät, eivätkö luista
vaihtohetkellä? Omassa kestää noin sekunnin
mennä D-veto päälle. 1-2 vaihto huomaamaton
mutta 3 ja 4 menee" ilman kytkintä" eli huomattava
nykäsy. Vika D-varaajan jousessa vai jotain muuta?
Kyllä käsittääkseni luistavat vaihtohetkellä, nykäisyä vaimentaen. Tuon luistonhan tekee momentinmuunnin.
Jousista olisi varmastikin apua nykäisyprobleemaan.
SS-K Jäsen #2283
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87