Pientä ongelmaa

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
nellsi
"Koeajolla"
Viestit: 4
Liittynyt: Su Loka 02, 2005 21:24
Paikkakunta: Helsinki

Pientä ongelmaa

Viesti Kirjoittaja nellsi »

Tuossa kun selvittelin pollarin korkeata tyhjäkäyntiä niin vaihtelin alipaineletkuja ilman mainittavaa tulosta. Pihinät vähenivät mutta kierrokset laukkaavat edelleen 1200:n pintaan. Okei, viimeisenä oljenkortena jarrutehostimen letku lyttyyn. Kierrokset tipahti kuin taikaiskusta ihan inhimillisille tasoille.

Elikkäs nyt päästiinkin villakoiran ytimeen. Kumpaas kautta ne tehostimen pultit onkaan helpointa irroittaa? Onnistuuko pelkästään alaosan irroittamisella ( pitäis muutenkin vaihtaa tuosta combista ehjä ja paremmin istuva sedaniin)? Vai purattaako koko kojelaudan pois mittareita myöten?

Meinaa tuo talli nimittäin olla suhtkoht vilpoinen tähän aikaan vuodesta ja uhkailihan tuo jo lumisateellakin eikä viitsis kovin peljon turhaa pukutyötä tehdä.
Vastaa Viestiin