Kuultua:
Lentokaptenin kuulutus hiukka töyssyisen laskun jälkeen:
"Ladies and Gentlemen, it's happy hour. You just recived two landings for the price of one."
Vekkuli laite. Onhan se ollut jo pitkään tiedossa että Volvoissa, noissa vanhoissa takapotkuissa, on kohtalaisen kestävät padat ja tuohan on vain ns. viimeinen niitti.
Alitehoinen vielä... lisää pitää saada.
Kun tehoa on liikaa, ei sitä vielä ole tarpeeksi. Lähellekään tarpeeksi.
Tutulla autokorjaajalla on 740 16v Volvo, kyllä sekin 2.3 vakiokoneeksi ihmeesti potkii, oli lainassa viimeksi, kun käytin autoa tarkastuskäynnillä. Yleinen käsitys Volvojen tehoista on jäänyt omista 240/360 volvoista, ja olivat löysiä.
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
amig0 kirjoitti:eihän 360 ole ees volvo
Sanotaan että se on kelpo rellu
On siinä Volvon merkki keulassa, ratissa ja perässä, sekä lämpöä hytissä, sama se mitä pellin alla hyrrää, pääasia että porukka viihtyy. Ehdoton talvirassi hinta/laatusuhteeltaan.
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Zandmann kirjoitti:Vekkuli laite. Onhan se ollut jo pitkään tiedossa että Volvoissa, noissa vanhoissa takapotkuissa, on kohtalaisen kestävät padat ja tuohan on vain ns. viimeinen niitti.
Alitehoinen vielä... lisää pitää saada.
Kun tehoa on liikaa, ei sitä vielä ole tarpeeksi. Lähellekään tarpeeksi.
Zand
Tehoa on liian vähän jos kytkin ei luista
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01 Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16 #2244 "A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Money For Nothing kirjoitti:Tehoa on liian vähän jos kytkin ei luista
Sulla on siis tonnarissa jo kytkin päässyt väsymään..?
Ei itseasiassa ole... joskin kuulin tuon tonnarin yhteydessä. "ihan kivasti toi kulkee, ei edes kytkin luistanut. Eli ei tarpeeksi tehoa"
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01 Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16 #2244 "A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."