mp3

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Vastaa Viestiin
msp
"Tuplakaasari"

mp3

Viesti Kirjoittaja msp »

autossani ei ole mp3 soittimen piuhalle paikkaa. kuinka kalliiksi sen asentaminen/asennuttaminen tulee?
johtuuko puuttuminen siitä että audio järjestelmä on se huonoin mahdollinen?
msp
"Tuplakaasari"

siis vähän selvennystä

Viesti Kirjoittaja msp »

se pistoke mihin mp3 soittimen voi liittää on siinä kyynärpään alla olevassa lokerossa(tai siis on kellä on)tietääkö kukaan miksi sitä ei minun autossa ole ja saisko sen sinne kohtuu hintaan. saabilta en oo vielä kysyny ku veikkaan et siellä se maksaa ihan hirveesti
Turbo Sensonic
"Hölösuu"

Re: siis vähän selvennystä

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

msp kirjoitti:se pistoke mihin mp3 soittimen voi liittää on siinä kyynärpään alla olevassa lokerossa(tai siis on kellä on)tietääkö kukaan miksi sitä ei minun autossa ole ja saisko sen sinne kohtuu hintaan. saabilta en oo vielä kysyny ku veikkaan et siellä se maksaa ihan hirveesti
Katsopa nämä sivut:

http://www.wideopenwest.com/~mrandmrsg/ ... auxin3.htm

http://www.wideopenwest.com/~mrandmrsg/ ... DIYaux.htm
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Jokkeri
"Kaasari"

MP3 soittimen kiinnitys

Viesti Kirjoittaja Jokkeri »

Laitatin liittimen autoon vastikään Karikon Autotalossa Mikkelissä, soitin on ES1-7, eli näytötön soitin 7 kaiuttimella. Kokonaisuudessaan veloittivat 120 €, piuha taisi olla sen 50 €, työ 70 €. Eivät taanneet huollossa että toimisi, mutta toimii. AUX valinta kun saatiin ohjelmoitua niin valinnan voi nyt tehdä joko ratin näppäimellä (SRC) tai CD-näppäimestä (kerran painamalla lähtee cd pyörimään, toisella painalluksella AUX Play). Samassa yhteydessä asennutin myös keskikyynärnojaan virtaliitännän (rca:n viereen), sisältyi työhön ja piuha itse maksoi alle 10 €. Hyvin on toiminut, ohjekirjassahan luvataan tämän toimivan vasta sen ES2 kanssa. Auto on vm 2005, valmistunut joulukuussa 2004.
Vastaa Viestiin