Sisäkierronläppä

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
JTH63
"Kaasari"
Viestit: 8
Liittynyt: To Maalis 03, 2005 12:14
Paikkakunta: Kemi

Sisäkierronläppä

Viesti Kirjoittaja JTH63 »

Ilmastoinnin kalibrointi ilmoittaa vikakoodin 1 21, eli ilmeisesti sisäkierron läpänmoottori epäkunnossa. Läppä on ilmeisesti nyt sisäkiertoasennossa ja näin talvella se aiheuttaa kiusallista ikkunoiden huurtumista, ei näe ulos. Mitä kautta lappään pääsee käsiksi, että kääntäisi sen toiseen asentoon ja jumittaisi siihen. Sisäkiertoa tarvii niin harvoin, että sama vaikka ei toimikkaan.
JTH63
Sabaman
"Turbo"
Viestit: 214
Liittynyt: Ti Kesä 07, 2005 09:22
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Sabaman »

Kuskin puolelta pohjelevy pois kojelaudan alta. Kaasupolkimen "yläpuolella" on auton pituus suunnassa liikkuva, muistaakseni pyöreä läppä. Oli ihan kätevä reikä poistaa lehtiä puhaltimen siivistä.
Saabismi on seikkailu
9-5 2,0t aut. -00 Business
nef
"Ruisku"
Viestit: 141
Liittynyt: Ke Syys 24, 2003 13:39
Paikkakunta: Porvoo, hamari

Viesti Kirjoittaja nef »

Konehuoneen puolella on "luukut" jotka sulkeutuu kun pannaan sisäkierto päälle. Luukut panevat puhaltimen ilman sisäiseen kiertooon.
Otetaan pois pyyhkijät(varret) ja ikkunan alla oleva muovireuna, puhallin+luukut on keskellä muovin alla.
Katso jos ne on kiini?
YT.
Nicke
9-5 -99 + 9-5 00 (141 kW)
Vastaa Viestiin