Eberin huollatuksesta.
Eberin huollatuksesta.
Tietääkö kukaan onko eberi suojattu siten että kyseisen laitteen vikakoodia ei voi lukea muulla kuin merkkiliikkeen lukijalla.Ooppelissa on kuulemma näinkin kätevä juttu...Itselläni tämä lämmitin alkoi juonitella hetki sitten ei lähtenyt käyntiin manuaalisesti eikä moottorin mukana.Arvio oli että laiteesta on mennyt ohjausyksikkö eli se mikä sijaitsee siinä "mötikän"päässä.Onko kukaan vaihtanut/vaihdattanut tätä ohjainyksikköä?Paljonkohan kannattaa maksaa laitteen huollatuksesta noin yleensä?
Re: Eberin huollatuksesta.
Minulle eräässä ei merkkihuollossa väittivät että vikakoodien luku onnistuu, mutta vainn alle 5 asteen lämpötilassa. Tuntui aika oudolta, liekö perää?mope kirjoitti:Tietääkö kukaan onko eberi suojattu siten että kyseisen laitteen vikakoodia ei voi lukea muulla kuin merkkiliikkeen lukijalla.Ooppelissa on kuulemma näinkin kätevä juttu...Itselläni tämä lämmitin alkoi juonitella hetki sitten ei lähtenyt käyntiin manuaalisesti eikä moottorin mukana.Arvio oli että laiteesta on mennyt ohjausyksikkö eli se mikä sijaitsee siinä "mötikän"päässä.Onko kukaan vaihtanut/vaihdattanut tätä ohjainyksikköä?Paljonkohan kannattaa maksaa laitteen huollatuksesta noin yleensä?
OPEL
SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url]
Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
#2570
SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url]
Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
#2570