Mikä on ollut tylsin homma autosi laitossa?

Saabeihin ja autoiluun liittyvät äänestykset kuuluvat tänne.
tuhojuho
"Viggen"
Viestit: 577
Liittynyt: To Tammi 06, 2005 20:41

Mikä on ollut tylsin homma autosi laitossa?

Viesti Kirjoittaja tuhojuho »

On tullut pari iltaa kiillotettua rosterilistoja puskuriin, ja totesin ettei ole valkoihoisen hommaa :evil:

Mites muilla, mikä on kypsyttänyt auton laitossa?
Entinen jäsen#2331
Jussi
"Hölösuu"
Viestit: 2666
Liittynyt: Pe Heinä 25, 2003 12:02
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Jussi »

Mikä tahansa jos autolla pitää päästä liikkeelle seuraavana aamuna :)
-Jussi-
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
Avatar
Haikara
"Hirsch"
Viestit: 755
Liittynyt: Su Huhti 10, 2005 10:53
Paikkakunta: Vihti

Viesti Kirjoittaja Haikara »

Kaikki alustan osien uusimiset. Ne on aina tiukassa, paskaisia jne.
Huomattavaa alkoholin väärinkäyttöä: Saab 9-5 Linear Wagon 2.0t Biopower -06
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

DownPipen ruuvien kanssa näpertely. Mikään työkalu ei tahdo mahtua ja lopuksi se menee vinoon ja vuotaa, mutta harjoitus tekee tässäkin kohtaan mestarin.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Johnny V4
"Viggen"
Viestit: 623
Liittynyt: To Loka 30, 2003 21:32
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Johnny V4 »

Sähköhommat. Argh. :evil:
#2277
Ronska
"Hirsch"
Viestit: 910
Liittynyt: To Maalis 04, 2004 11:47

Viesti Kirjoittaja Ronska »

Pakoputken asennus ilman nosturia tai monttua :evil:

Koneen nosto itse rikotun jakoketjun kiristimen vaihtoa varten. :oops:
Bob
"Hölösuu"
Viestit: 2222
Liittynyt: Ma Syys 20, 2004 19:56

Viesti Kirjoittaja Bob »

Vesipumpun vaihto Audiin 25 asteen pakkasessa... hyvänä puolena sanottakoon, että eivät tipu työkalut käsistä...
Jokke A
"Saabisti"
Viestit: 1670
Liittynyt: Ke Marras 17, 2004 18:58
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Jokke A »

Mikään ole kivaa, jos ei satu sujumaan. Ruosteiden poistokin oli ihan mukavaa, kun ei ole ehtinyt vielä kovin syvälle.
Leikkisaabisti & kansainvälisesti tunnettu kollo.
'84 900T8 Museoautoprojekti
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

Sähköhommat useasti, sekä alusta-varaosien irtiruuvaaminen purkuautoista ulkona lumihangessa..! :x Tai kaikki nyt oikeastaan riippuu päivästä ja mielentilasta.. :roll: :)
pomppo
Matalapaineturbo
Viestit: 198
Liittynyt: Su Marras 21, 2004 22:00
Paikkakunta: Uusikaupunki

Viesti Kirjoittaja pomppo »

Tonnarin takaiskareiden vaihto pakkasessa. Sitä en unohda koskaan.
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

En tiedä tylsimmästä, mutta vittumaisia ovat olleet alustahommat (ruosteessa, tiukassa, paskan peitossa, hankalia tehdä ulkona/huonoilla työkaluilla), sekä vetoakseli/nivel-rempat (sotkevaa rasvaa jokapaikassa). Jarru- ja kytkinrempatkaan ei ole niitä kaikkein mieluisimpia ja kiinnostavimpia.

Kone- ja tekniikkarempat yleensä ottaen on mukavimpia, kaikki purkautuu nätisti ja on aina kiinnostava nähdä miltä siellä sisällä näyttääkään tällä kertaa. Sähköjä kohtaan en myöskään tunne allergiaa, vaan ne on mukavan siistejä ja näppäriä hommia yleensä. Ja tietysti kaikki viritykseen liittyvä on aina ihan eri asia kiinnostavuudeltaan kuin perushuollot. :)
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Avatar
9000CD23T
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 7771
Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 9000CD23T »

Datsunin ( 1600 ) kaasuttajan purkaminen tienposkessa vesisateessa
yöllä, ilman taskulamppua.... :cry:

*pst kulkineella jatkettiin matkaa*
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
petteri75
"Hölösuu"
Viestit: 1177
Liittynyt: To Elo 14, 2003 09:47
Paikkakunta: Kirkkonummi

Pakoputki

Viesti Kirjoittaja petteri75 »

Ehdottomasti kurjin homma tähän asti on ollut Aeron pakoputken vaihto. Sitä ajomatkojen pituutta että kaikki tarvikkeet olivat hallussa, sitä Länsiauton huoltoneuvojan tietämättömyyttä, sitä kannatinkumin venytystä peukaloilla - ja kaikki tämä ahtaassa, romuja täynnä olevassa autotallissa jonka lattia lakaistaan muutaman kerran talvella. Köh köh..
puu
"Hölösuu"
Viestit: 1525
Liittynyt: La Huhti 23, 2005 11:28
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja puu »

potkuhousu kirjoitti:DownPipen ruuvien kanssa näpertely. Mikään työkalu ei tahdo mahtua ja lopuksi se menee vinoon ja vuotaa, mutta harjoitus tekee tässäkin kohtaan mestarin.
Sama.
Volvo XC70 D5 -04
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Ex-Saabit: 4x 900, 6x 9000, 2x 9-5
#2470
Vastaa Viestiin