Ostin 9-5:sen
Ostin 9-5:sen
Menin siis ostamaan Saab 9-5 2.3t SE -98 aeron helmoilla.
Auto on Ruotsista tuotu, mutta liikkeestä ostettu.
Olisin kysellyt, että olisikohan lootassa jotain vikaa ja mitä?
Kylmänä ujeltaa vaihtella 1 ja 2. Sekä pientä nihkeyttä pakille ja
ykköselle laittaessa siis auton ollessa paikallaan, muuten vaihteet
pelaa hyvin.(öljyt vaihdettu) Ja mikä aihettaa ärsyttävän tuulen vihellyksen n.80km/t vauhdissa?(ei ikkunat)
Kiitos vastauksista
Auto on Ruotsista tuotu, mutta liikkeestä ostettu.
Olisin kysellyt, että olisikohan lootassa jotain vikaa ja mitä?
Kylmänä ujeltaa vaihtella 1 ja 2. Sekä pientä nihkeyttä pakille ja
ykköselle laittaessa siis auton ollessa paikallaan, muuten vaihteet
pelaa hyvin.(öljyt vaihdettu) Ja mikä aihettaa ärsyttävän tuulen vihellyksen n.80km/t vauhdissa?(ei ikkunat)
Kiitos vastauksista
-
- "Ruisku"
Re: Ostin 9-5:sen
Tietääkseni vihellys tulee ikkunoista ja on tyyppivika (lastentauti). Korjattiin joko ensimmäisen face-liftin yhteydessä (oliko v. 2001) tai sitten jo ennen sitä. Mulla on v. 99 malli enkä ole sellaista huomannut tai sitten se ei häiritse.ysi-3 kirjoitti: Ja mikä aihettaa ärsyttävän tuulen vihellyksen n.80km/t vauhdissa?(ei ikkunat)
-
- "Ruisku"
Re: Ostin 9-5:sen
Tai voi olla että vihellys tulee korista.Georgios Nikolakaros kirjoitti:Tietääkseni vihellys tulee ikkunoista ja on tyyppivika (lastentauti). Korjattiin joko ensimmäisen face-liftin yhteydessä (oliko v. 2001) tai sitten jo ennen sitä. Mulla on v. 99 malli enkä ole sellaista huomannut tai sitten se ei häiritse.ysi-3 kirjoitti: Ja mikä aihettaa ärsyttävän tuulen vihellyksen n.80km/t vauhdissa?(ei ikkunat)
Ilmeisesti laatikon öljynvaihdossa ei ole talvipakkasten vuoksi uskallettu laittaa riittävästi banaaneita öljyn sekaan...
vitsi vitsi
Mulla on M00 aeron loota aivan hiljainen 230 000 ajettuna, eikä minua ole informoitu sen remontista. Jos sun laatiiko kuulostaa sitikan vaihteistolta, niin käänny myyjäliikkeen puoleen.
Jos tiivisteet suhisee, niin varovainen kuumailmapuhaltimella tehty lämmitys ja silikonipuikko auttaa.
vitsi vitsi
Mulla on M00 aeron loota aivan hiljainen 230 000 ajettuna, eikä minua ole informoitu sen remontista. Jos sun laatiiko kuulostaa sitikan vaihteistolta, niin käänny myyjäliikkeen puoleen.
Jos tiivisteet suhisee, niin varovainen kuumailmapuhaltimella tehty lämmitys ja silikonipuikko auttaa.
96 M75 i12 5-speed