9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01 Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16 #2244 "A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
100 hummaa on kyllä tuplikseen ja satkuun riittäneet, mutta jos niistä pitäisi vielä tinkiä, niin ehkä siltikin pitäisin ennemmin auton siistinä. Eli ulkonäkö
Kaipa se joku kompromissi pitää varmaankin olla noiden väliltä - hyvänäköinen auto "mopo" moottorilla.. yäk - toisaalta joku "laatikko" vaikka siinä olisi 1000 hp:tä ei toisaalta iske.
Aiemmin kun ajeli nuilla 900i niin silloin ulkonäköä arvosti enemmän. Nykyään kun on päässyt Turbo kantaan niin arvostaa tehoa enemmän
#3628
Saab 9-3 NG 1,9TDi -08 | Saab 9-3 SE 2.0t 5D -02 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Juuri meinasin todeta, että nyt kun alla on tavallinen ruisku-Satku niin puunataan maalipintaa ja pidetään nätissä kunnossa, mutta jos sattuisi olemaan ahdettu alla niin kovemmat palikat ois jo haussa.
Ensin tehdään auto nätiksi ihan itsetunnon takia (siis auton, ei kuskin ) ja sitten jatketaan mitä voidaan.
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
JOS on ihan pakko valita vaan toinen niin varmaankin teho siinä tapauksessa..
Mutta mä oon kyllä sitä mieltä että ripaus ulkonäköä siinä samassa paketissa ei todellakaan ole pahitteeks