Ysisatkun kello

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
^saabisti^
"Kaasari"
Viestit: 32
Liittynyt: La Joulu 10, 2005 23:12
Paikkakunta: Lappeenranta

Ysisatkun kello

Viesti Kirjoittaja ^saabisti^ »

Elikkäs onko 900:sissa yleistä kellon jätättäminen, eli onko jonkun sortin yleinen vika vai vain yksilöllinen vika. Itse en ainakaan keksi mistä vika johtuisi kuin itse kellosta. Voiko korjata itse??
http://www.tehoa_lisaa.com/muulla_ei_valia
Saabinsti
"Hölösuu"
Viestit: 2397
Liittynyt: To Touko 13, 2004 19:47
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja Saabinsti »

Ei ainakaan minulla jätätä
96GL V4 Super -78 ikuisuus projekti
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10

#2713
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24639
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

hmm onko kauhean häiritsevä vika?
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Reetu

Viesti Kirjoittaja Reetu »

Ei jätä mullakaan , tostahan selviää , kun vaihtaa kellon.
^saabisti^
"Kaasari"
Viestit: 32
Liittynyt: La Joulu 10, 2005 23:12
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja ^saabisti^ »

Kiitos tiedosta
http://www.tehoa_lisaa.com/muulla_ei_valia
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24639
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

onko iso vai pieni kello kiekkamittarin alla jos iso niin multa löytyy tuut hakemaan 0e itse purkaen mittaristosta!
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Jusau

Viesti Kirjoittaja Jusau »

Yksinkertaisesti talvi ja pakkasta niin saattaa alkaa tiuku jätättää enemmän tai vähemmän. Muutamassa Saabissa on käynyt noin vanhemmuuttaan. Kannattaa katsoa nallirasiasta kellon sulakkeen (+mitä muita härpäkkeitä siinä onkaan takana) kunto ja pintojen puhtaus, kello ei ota paljoa virtaa, joten pienetkin scheisset haittaa virran kulkua. Ja vanhassa koneistossa ei pakkanen muutenkaan toimintaa notkista :)
^saabisti^
"Kaasari"
Viestit: 32
Liittynyt: La Joulu 10, 2005 23:12
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja ^saabisti^ »

Kiitos vinkeistä täytyypä kokeilla :D
http://www.tehoa_lisaa.com/muulla_ei_valia
espe
"Aero"
Viestit: 342
Liittynyt: Ti Elo 31, 2004 16:15
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja espe »

Kvartsikellot tuppaavat oikeestikin jätättämään kylmällä kelillä. Liekö noiden autokellojen kalibrointi asetettu jotakin +15 astetta varten, rannekellot taasen öbaut 25-30 astetta.
9-3TA SE -00/01 käyttöautoksi tarkoitettu...
9-5 Aerowagon -03.
hemimo
Matalapaineturbo
Viestit: 185
Liittynyt: Pe Loka 14, 2005 22:56
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja hemimo »

Minun vanhassa 99:ssä jätätti kello aina, kun pakkasta oli yli tuon 15 astetta...
Saab 99 cc t8 IC APC -78, Saab 9-3t SE -01 (vaimon), V60 D3 -11
EXät: 99 T16 ic Airflow -83, 99 -82, 9-5 Wagon 2,3t -00, 9000 AERO -97, 9000 CS 2,0i -92, 99 -84
Suabisti
"Hölösuu"
Viestit: 1850
Liittynyt: La Elo 21, 2004 23:22
Paikkakunta: Pori/Alavus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Suabisti »

No, eipä mielestäni yhden kellon perään kannata itkiä, kun monissa auto merkeissä ei edes ole kelloa ja renault 5 ei ole edes lämpömittaria vakiona :lol:
#3628
Saab 9-3 SE 2.0t 5D -00 RE85 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Vastaa Viestiin