Eli pitäs saada tosta automaatti tonnarista tekniikka irti. Lähteekö moottori ja vaihteisto yhdessä paketissa ja vai pitääkö ne irrottaa toisistaan. tuleeko koko paketti ylä vai ala kautta helpommin pois?
mitään erikoista huomioitavaa irrottamisessa. allekirjoittaneella ei mitää kokemusta tomaattilaatikoista.
Moottorin irrotus
Moottorin irrotus
9000 2.0t 96, 9-5 vector wagon 2.3tA 04
Re: Moottorin irrotus
Painaa ku synti. Koko bordelli tullee helpoiten yläkauttapois. Haynesin manuaalissa toi toimenpide on kuvattu step-by-step.MikKap83 kirjoitti:Eli pitäs saada tosta automaatti tonnarista tekniikka irti. Lähteekö moottori ja vaihteisto yhdessä paketissa ja vai pitääkö ne irrottaa toisistaan. tuleeko koko paketti ylä vai ala kautta helpommin pois?
mitään erikoista huomioitavaa irrottamisessa. allekirjoittaneella ei mitää kokemusta tomaattilaatikoista.
Tarkemmin sanottuna satsi painaa yli 200 kg.
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=15747
Vaihteistosta pitää muistaa irrottaa molemmat vajierit.
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=15747
Vaihteistosta pitää muistaa irrottaa molemmat vajierit.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
joo niin pitääjus kirjoitti:Tarkemmin sanottuna satsi painaa yli 200 kg.
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=15747
Vaihteistosta pitää muistaa irrottaa molemmat vajierit.

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11