H-koneen lohkoista

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
Baas 009
"Turbo"
Viestit: 228
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 19:51
Paikkakunta: Ååbu

H-koneen lohkoista

Viesti Kirjoittaja Baas 009 »

Mites on, onkos kaikissa h-koneen lohkoissa paikka nakuanturille vai tarvitaanko apc:n käyttöä silmälläpitäen ns. turbo-lohko? Meinaten ois sinänsä helppo tehdä hauska peli h-koneisesta 99:stä. Esim. kaasarimalliin turbon kansi paikalleen ja palotilojen avarrus kehiin niin puristukset pysyy sopivina, männät kyllä kestää jos vaan soppa riittää, jos meinaa painetta laittaa hullun lailla niin sitten b-ruutan imusarja ja vaikka megasquirtti ohjaamaan sitä. Täytyisihän tuohon montaa muutakin tehdä, esim. tankki vaihtaa mutta säästyisi sentään koneen nostolta pois nokalta
Aksu900
"Hölösuu"
Viestit: 1451
Liittynyt: To Syys 11, 2003 10:03
Paikkakunta: Oulu/Kälviä

Viesti Kirjoittaja Aksu900 »

Hmm.. niissä männissä oli jotain eroa männänrenkaitten paikoissa verrattuna turbomäntiin, jonka arveltiin aiheuttavan kestävyysongelmia.. RR osannee kertoa enemmän..?
hewidero
"Hölösuu"
Viestit: 1453
Liittynyt: To Touko 22, 2003 15:55
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja hewidero »

Otataanpa vähän tätä aihetta vielä käsittelyyn. Sehän on selvää että turbo-malleissa ovat ainakin männät, kanget ja kansi vakiosta poikkeavia. Mutta palatakseni alkuperäiseen aiheeseen onko H-koneen lohkoilla eroja, korostan lohkoilla. Eli voinko turvallisin mielin ruveta tekemään viri-turbo-konetta vähemmän ajetusta vapari lohkosta, vai onko tyydyttävä turbon orkkis "500tuhatta lasissa" lohkoon. Olisi tiedossa semmonen 300tuhatta ajettu moottori, mutta kannattaako nähdä vaivaa ottamalla se autosta pois. Samassa paikassa olisi myös B-koneinen petro 99 josta voisi myös ottaa koneen talteen, vai eikö petrossa ollutkin samat männät ja kanget kuin turbossa, ja eikö sen männillä saa puristussuhteen turbo koneessa todella alas.
#2013
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
Vastaa Viestiin