H-koneen lohkoista
H-koneen lohkoista
Mites on, onkos kaikissa h-koneen lohkoissa paikka nakuanturille vai tarvitaanko apc:n käyttöä silmälläpitäen ns. turbo-lohko? Meinaten ois sinänsä helppo tehdä hauska peli h-koneisesta 99:stä. Esim. kaasarimalliin turbon kansi paikalleen ja palotilojen avarrus kehiin niin puristukset pysyy sopivina, männät kyllä kestää jos vaan soppa riittää, jos meinaa painetta laittaa hullun lailla niin sitten b-ruutan imusarja ja vaikka megasquirtti ohjaamaan sitä. Täytyisihän tuohon montaa muutakin tehdä, esim. tankki vaihtaa mutta säästyisi sentään koneen nostolta pois nokalta
Otataanpa vähän tätä aihetta vielä käsittelyyn. Sehän on selvää että turbo-malleissa ovat ainakin männät, kanget ja kansi vakiosta poikkeavia. Mutta palatakseni alkuperäiseen aiheeseen onko H-koneen lohkoilla eroja, korostan lohkoilla. Eli voinko turvallisin mielin ruveta tekemään viri-turbo-konetta vähemmän ajetusta vapari lohkosta, vai onko tyydyttävä turbon orkkis "500tuhatta lasissa" lohkoon. Olisi tiedossa semmonen 300tuhatta ajettu moottori, mutta kannattaako nähdä vaivaa ottamalla se autosta pois. Samassa paikassa olisi myös B-koneinen petro 99 josta voisi myös ottaa koneen talteen, vai eikö petrossa ollutkin samat männät ja kanget kuin turbossa, ja eikö sen männillä saa puristussuhteen turbo koneessa todella alas.
#2013
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696