900 sulakerasia

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
kupo
"Ruisku"
Viestit: 144
Liittynyt: To Helmi 23, 2006 16:34
Paikkakunta: Helsinki

900 sulakerasia

Viesti Kirjoittaja kupo »

Vaihoin tuossa takavalon sulakkeen kun oli palanut ja samalla päätin tutkailla tuota sulakerasiaa, ja huomasin että nro 1 eli lambda-anturin sulakkeen "kanta" puuttuu kokonaan. Eli sulakkeelle on kyllä paikka, muttei ole kohtioita joihin sulakkeen kohtiot osuisivat.

Kuuluuko autossa olla kyseisiä kohtioita lambdan sulakkeelle?
Auto saab 900c v91.
Turbo16 CD
"Turbo"
Viestit: 202
Liittynyt: Ma Helmi 16, 2004 20:49
Paikkakunta: IISALMI

Re: 900 sulakerasia

Viesti Kirjoittaja Turbo16 CD »

kupo kirjoitti:Vaihoin tuossa takavalon sulakkeen kun oli palanut ja samalla päätin tutkailla tuota sulakerasiaa, ja huomasin että nro 1 eli lambda-anturin sulakkeen "kanta" puuttuu kokonaan. Eli sulakkeelle on kyllä paikka, muttei ole kohtioita joihin sulakkeen kohtiot osuisivat.

Kuuluuko autossa olla kyseisiä kohtioita lambdan sulakkeelle?
Auto saab 900c v91.
No ton mallimerkinnän perusteella on kaasutinmalli, jolloin ei ole edes lambda-anturia.. ja eihän silloin sulakettakaan tarvita :)

:)
-SAAB 900 Convertible T16 vm.86, Saab 900 Aero T16 -90
-SAAB 900 CD T16 vm. 85
-SAAB 96 V4 vm. 71
-SAAB 9-3 Aero
kupo
"Ruisku"
Viestit: 144
Liittynyt: To Helmi 23, 2006 16:34
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja kupo »

Selväpyy. Aloittelija kun vasta olen :roll:
kupo
"Ruisku"
Viestit: 144
Liittynyt: To Helmi 23, 2006 16:34
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja kupo »

kaasaripeli on. Eli varmaankin sitten vm90.
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

oikeassa lokarin kaaressa konepellin alla tarrassa lukee vm... M89 tai M90...
oliko kaasareita vielä M90?
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
Vastaa Viestiin