Joo,nyt sitä on jo kolme kertaa kuitattu ja aina sama homma! Vähä aika toimii ja sitte sytytään taas! Vaihdoin about kuukausi sitten tulpat ja samalla pesin koneen.Nyt on sitten nakutusanturin liittimessä heikko taajuus! P¤rkele!
Taitaa olla aika veemäisessä paikassa kyseinen liitin?
Työkseen on tullu pesty jos jonkinlaisen koslan myllyjä ja sitten oma saab tekee tällasen tempun.. Voihan se tietysti olla että sieltä on mennyt jotain oikeesti paskaks ilman pesuakin...
Joo, pesu suoritetaan ilman DI-kasettia ja kuivataan ne tulpan juuret huolellisesti painesilmalla niin ei jää ongelmia.
EIhän siellä kato oikeesti mitään nakuanturia ole. Trionikki haistelee tulppien kautta "palotilan ionisaatioita" tai jotain ja päättelee sen nakutuksen siitä
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
aivan.. tällasta sieltä nyt kerrottiin ja ois taas kerran kannattanut kysellä täältä ensin. No kiitos peinulle,enpä ole tuota konehuonetta ennen peseskellyt ,no nyt viisaampi. Olihan tuo DI-homma kyllä mielessä
Itsellä oli myös katkosia 2:s ja 4:s pytyn sytytkissä( vikakoodit), itselläni tämä johtui DI-kasetista. Auto toimii muuten ihan normaalisti, mutta välillä sytyyi CE -valo.