Onko joku onnistunut harmaan APCn modamisessa?

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
Tremolo
"Turbo"
Viestit: 226
Liittynyt: Pe Huhti 22, 2005 09:17
Paikkakunta: Akaa

Onko joku onnistunut harmaan APCn modamisessa?

Viesti Kirjoittaja Tremolo »

Mietin tässä, että onko joku onnistunut modaamaan oman HARMAAN APCnsä 900aero.com:n ohjeiden mukaan ja vielä siten että ahtoja on saanut todella säädettyä luvatulla painevälillä 0,5-1,4 tai 0,9-1,4?

Olen tehnyt ton modin 0,5-1,4 säädölle, mutta en silti saa ahtoja nousemaan kuin keltaisen ja punaisen väliin. Tuntuu siltä että toi modi ei vain ole toimiva. Vai onko omassa poksissa jotain vikaa? :?

Kertokaa toki jos olette onnistuneet tekemään jonkun toimivamman muutoksen. Olen valmis kokeilemaan mitä vain :twisted:
Tremolo
"Turbo"
Viestit: 226
Liittynyt: Pe Huhti 22, 2005 09:17
Paikkakunta: Akaa

Viesti Kirjoittaja Tremolo »

Olis tietysti kova juttu, jos jollain olis tollainen toimiva laatikko vaikka Tampereen seudulla. Vois vaikka tulla katsomaan sitä tai vaikka kokeilemaan...
jupu
Matalapaineturbo
Viestit: 157
Liittynyt: La Loka 04, 2003 15:37
Paikkakunta: Rauma

Viesti Kirjoittaja jupu »

Mitä tarkoittaa "keltaisen ja punasen väliin" ???
Etteikö menisi lainkaan punaisen puolelle... ?
EI Saabia...tällä erää.
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

anko naku ja aktiivi ledit?
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
Tremolo
"Turbo"
Viestit: 226
Liittynyt: Pe Huhti 22, 2005 09:17
Paikkakunta: Akaa

Viesti Kirjoittaja Tremolo »

Ei mene punaiselle, tai ehkä jos ampuu yli. Mutta tasoittuu siihen rajalle.

On laitettu aktiivi ja naku ledit. Paineet ei nouse vaikka ei nakutakaan.
Myrkky
luonnevammamouho
Viestit: 3113
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 10:29
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Myrkky »

Tuolla harmaalla purkilla en minäkään saanut ahtoja kuin keltaisen ja punaisen rajalle vaikka miten tinasin ja turasin, vaatii peruspaineiden noston tuonne 0.5-0.7 kieppeille niin sit pelaa kivasti tinattuna.
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
Tremolo
"Turbo"
Viestit: 226
Liittynyt: Pe Huhti 22, 2005 09:17
Paikkakunta: Akaa

Viesti Kirjoittaja Tremolo »

Jotenkin tuntuu, että harmaalla purkilla ei todellakaan saa säädettyä paineita tota 0,7-0,8 bar ylemmäs. Tuli hankittua alkuperäisen tilalle toinen korkkaamaton laatikko, mutta sama lopputulos. Olen tinaillut 900aero.com:in ohjeiden mukaan niin 1 ja 2 versiot. Meni vain perhanasti aikaa hukkaan :evil:

Peruspaineiden nostaminen noin ylös kuin 0,5-0,7 on jo aika vaarallista, kun APC ei voi pudottaa paineita mitenkään turvallisiksi. Mutta 98 tankkin ja toivomaan parasta :lol:
Myrkky
luonnevammamouho
Viestit: 3113
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 10:29
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Myrkky »

Tremolo kirjoitti:
Peruspaineiden nostaminen noin ylös kuin 0,5-0,7 on jo aika vaarallista, kun APC ei voi pudottaa paineita mitenkään turvallisiksi. Mutta 98 tankkin ja toivomaan parasta :lol:
Sillon himmataan oma-aloitteisesti kun nakuledi on palanut jo hetken ja 95:llä ei vedetä monen sekunnin täyskaasukiihdytyksiä(rilahtelee korvinkuulle kierroksillakin) niin hyvin pelaa.

Peruspaineita ei sit kannata yrittää saada noin ylös ruuvaamalla aktuaattorin tankoa, menee niin kireälle että hukkaportti ei avaudu enää kokonaan. 900:n kytkin tai jarrupolkimen palautusjousi on hyvä apujousi aktun tangon rinnalle viriteltäväksi, jos en väärin muistele niin parisen senttiä esijännitettynä oli aikalailla oikea jäykkyys.
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
Maikki
"Hölösuu"
Viestit: 1133
Liittynyt: Su Helmi 15, 2004 22:52
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Maikki »

Mulla oli ässässä harmaa boksi joka oli modattu. Paineet nousi nätisti 1.1 bariin ja rajottimen lähettyvillä about 0.8 = varsin onnistuneesti modattu :D
9-5 2.0t wagon biopower linear sport - 05, 9-3 cabriolet 2.0t A SE -00, 900i 16valve 3d - 93

detailing...sitä korrekmies ei voi ymmärtää.
Vastaa Viestiin