
F1
- jariha
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 4044
- Liittynyt: Ti Heinä 29, 2003 23:58
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
No, McLaren ei estänyt Mikaa voittamasta, mutta tällä hetkellä näyttää, ettei Kimin taidot ja motivaatio jaksaa nostaa McLarenia suosta. Kun vertaa esim. kakkoskuskien nopeuksia, niin kyllä MacLaren on pahasti jäljessä kahta tämän hetken kärkitallia. Vaikka ensi kaudesta ei tiedä, niin kyllähän se säpinää toisi, jos Kimi vaihtais Ferrarille. Sais vaihteeksi Alonso ryvettyä uudessa huipputallissaan.
Sitä paitsi, jos Kimin Ferrari ei jostain syystä kulkisikaan, niin Heikki Renaultilla näyttää muille ajamisen mallia. Mestaruustaistossa siis odotellaan jo tulevia vuosia
Sitä paitsi, jos Kimin Ferrari ei jostain syystä kulkisikaan, niin Heikki Renaultilla näyttää muille ajamisen mallia. Mestaruustaistossa siis odotellaan jo tulevia vuosia

#1851 Jari Haverinen :: Saab 99 GL Super '76 :: Saab 9-3 SE TurboJubilee '01
instagram.com/autoileva_veijari
instagram.com/autoileva_veijari
McLarenin auto ei ole ihan samaa kaliiberia kuin viimevuotinen. Bridgestone ei kyennyt sitä paitsi koko viime kaudella kehittämään rengasta, joka olisi ollut kilpailukykyinen läpi koko kisan, joten Luca Montezuma ja Bernie E päättivät palata takaisin renkaanvaihtoihin. McL oli ilmeisesti oppinut jotain viimeisen viiden kauden aikana alkukauden luotettavuuden merkityksestä, joten uusi V8 ei ihan pärjää mutta ompahan luja. Viimeinen virhe oli päästää Adrian Newey tallista, mutta ens kaudella Kimi ajaakin Maranellon Punaista 

Saabiton
Häkkinen pääsi maailmanmestariksi McLarenista huolimatta!jariha kirjoitti:No, McLaren ei estänyt Mikaa voittamasta
Tallin perusfilosofiassa on jotakin vialla, kun tekniset viat rampauttavat suorituksia vuodesta toiseen. Ron Dennis on tainnut joskus mainitakin, että nopeus on heillä tärkeysjärjestyksessä luotettavuuden edellä, ja sen huomaa

Ostan: 2-tahti Saab
#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989, Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989, Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
- jariha
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 4044
- Liittynyt: Ti Heinä 29, 2003 23:58
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
Kannattais pitää arvot järjestyksessä, eikä vaihtaa niitä päinvastoin, niin kuin nyt. Eihän ne osaa enää pelätäkään McLarenia, kun ne tietää, ettei sen nopeus riitä.Ässä kirjoitti:Ron Dennis on tainnut joskus mainitakin, että nopeus on heillä tärkeysjärjestyksessä luotettavuuden edellä, ja sen huomaa
Aika korkeelle Räikkösen nostat. Mä luulen, että jos ei äkkiä nopeutta löydy, niin laskee motivaatio kokonaan ja sen myötä tulee huonoja aika-ajosijoituksia (kuten jo nyt) ja seuraavaksi alkaa tulla ajovirheitä ja muuta...Bob kirjoitti:F1 2006 lopputulokset:
1. Alonso
2. M Schumacher
3. Räikkönen
#1851 Jari Haverinen :: Saab 99 GL Super '76 :: Saab 9-3 SE TurboJubilee '01
instagram.com/autoileva_veijari
instagram.com/autoileva_veijari
-
- "Saabisti"
- Viestit: 5804
- Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
- Paikkakunta: Vantaa
Räikkönen on sellanen robotti ettei tarvi mistään motivaatioista edes kysellä.
Taino kyllähän tallijohto ja sisäpiirivuodot aina nostaa esille Kimin ainutlaatuista motivaatiota ja lannistumattomuutta.
Monet viikonloppu F1-seuraajat vaan ei hahmota kokonaisuutta mitä tuolla tapahtuu.
Jos jossain iskee masennus niin se on Mclarenin tallin sisällä kokonaisuudessaan, varsinkin jos/kun Kimi lähtee se tulee olemaan kova isku monille ja voi kiihdyttää entisestään joukkopakoa.
Taino kyllähän tallijohto ja sisäpiirivuodot aina nostaa esille Kimin ainutlaatuista motivaatiota ja lannistumattomuutta.
Monet viikonloppu F1-seuraajat vaan ei hahmota kokonaisuutta mitä tuolla tapahtuu.
Jos jossain iskee masennus niin se on Mclarenin tallin sisällä kokonaisuudessaan, varsinkin jos/kun Kimi lähtee se tulee olemaan kova isku monille ja voi kiihdyttää entisestään joukkopakoa.