Tässä olisi myynnissä ysi-kolmonen.
Onko hinta kohdallaan ja onko joku jo käynnyt koeajolla.
http://www.vaihtonet.fi/vinfo.asp?osio= ... V724&osio=
Mitäs tästä sanotte.
Tutun näköinen kulkuri: http://office.vippet.net/servlet/genera ... ge=1005823
Omaani olen kyllä ollut tyytyväinen.
Koeajoin muutamia ja vanhempien entinen kolmiovinen oli selvästi kaikeista jämptein. Hyvin vakaa ajettava ja konekin vastasi niin kuin piti. Varustelu siinä ei päätä huimaa entiseen verrattuna, mutta riittää minulle, kun muuten hyvää vuosikertaa ja Trionic5-konehan on todettu hyväksi!
Jos on huollot tehty ja muutenkin on ok ja entinen omistaja kertoo toivottavasti totta olevaa positiivista historiaa, niin ei muuta kuin ostamaan.
Seuraavaksi noilla kilometreillä alkaa jo menemään alusta, niin mm. Konit ovat hyvät mielestäni - itse ainakin olen ollut varsin tyytyväinen kokonaisuuteen näyttäessäni perävaloja bemuille nykypaketilla, vaikka sekin on pieni viritys tuolle koneelle mielestäni Saabin asteikolla.

Omaani olen kyllä ollut tyytyväinen.



#1882
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2937
- Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
- Paikkakunta: H:ki - J:kylä
Samaa mieltä minäkin olen noista kilometreistä.
Suomi-auto olisi ehkä varmempi, mutta siitäkin varmasti jokaisella on omat mielipiteensä. Vakionopeussäädin tuossa taisi olla ja hyvä perustietokone, joka minullakin on ja liekkö ollut sitten vielä automaatti-ilmastointi. Kokonaisuus vaikuttaisi hyvältä.

Suomi-auto olisi ehkä varmempi, mutta siitäkin varmasti jokaisella on omat mielipiteensä. Vakionopeussäädin tuossa taisi olla ja hyvä perustietokone, joka minullakin on ja liekkö ollut sitten vielä automaatti-ilmastointi. Kokonaisuus vaikuttaisi hyvältä.
#1882
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Se jäi kertomatta, että itselläni on 130 500 km ajettu suunnilleen.
Ja jos virittää, joka on mukavan maun tuon auton käyttäytymiseen, niin kannattaa ehkä kiristää/kiristyttää kannenpultit varmuuden vuoksi, jos on vuodeskellut öljyjä tiivisteen välistä kuten minulla teki.
Ja turboautoissahan on sellainenkin seikka, joka ei ole itsestään selvyys, kun minäkään en tiennyt sitä, että esi- ja jälkikäyttö ennen ja jälkeen ajoa.
Turbohan tuossa on hyvä ja männät kestävät sellaisenaan sisäosineen ilmeisesti jotain 400-500 hv. Itselleni entiseen autoon tehtiin kansiremontti, koska oli ilmeisesti kärähtänyt hieman kannen tiiviste jäähdytysnesteen putken paukahdettua.

Ja turboautoissahan on sellainenkin seikka, joka ei ole itsestään selvyys, kun minäkään en tiennyt sitä, että esi- ja jälkikäyttö ennen ja jälkeen ajoa.

#1882
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003