EOEA: 92:sen raato

Wanhojen Saabien oma alue. Mallivuodet 1950-1980.
Vastaa Viestiin
janio89
"Tuplakaasari"
Viestit: 91
Liittynyt: Ma Huhti 11, 2005 08:45
Paikkakunta: Loimaa

EOEA: 92:sen raato

Viesti Kirjoittaja janio89 »

Tommosen bongasin OD:lta http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic ... ht=#639588

Ja kuva linkki on siellä sivun alalaidassa, mutta laitetaan nyt tähänkin... http://s53.photobucket.com/albums/g68/apukuski/Raatoja/

Raatohan tuo on, mutta jos joku tarvitsee osia tms. niin aattelin vinkata... Noita ei tosiaan näy liikaa liikenteessä...
-64 Volvo PV
-86 Volvo 240
-79 Dodge Aspen
-83 900 Turbo (Myyty)
Varaosina: -83 900 Gls (Myydään osina, kyselyt yv:llä)
Pellolla: Läpimätä -83 900 Gls Sedan
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9406
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

Eipä tuollaisella tee mitään, eri asia jos olisi vaikkapa -50 tai vanhempi niin silloin kannattaisi ripsiä runkonumeropala talteen ;)
Tuo näyttää täysin puretultakin eli ei liene juuri mitään hyödynnettävissä olevaa, korkeintaan jotkin ovensaranat tai rattiakselin voisi ottaa osiksi?
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
gls
"Hölösuu"
Viestit: 1990
Liittynyt: Su Helmi 27, 2005 12:51

Viesti Kirjoittaja gls »

takakontin kansi näyttää kunnostus kelpoiselta...
99 LE CombiCoupe Turbo '75
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80
MindW
"Viggen"
Viestit: 620
Liittynyt: Pe Huhti 23, 2004 18:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja MindW »

Eikä tuo ole edes varhaisempi 92 (ilman B:tä), joten ei nyt mistään huippuharvinaisuudesta puhuta. Suomiautoinahan takaluukuttomia on todella vähän verrattuna myöhempään takaluukulliseen.
Saab 96 vm. -63 PR/HA Kaksitahtinen sen olla pitää!
#2028 Elias Penttinen
Vastaa Viestiin