Sain tänään vihdoinkin matalapuhaltajani etupään rempan valmiiksi. On pitänyt jo tuo tuollaisen puolivuotta sitten tehdä. Katkenneen pakosarjan pultin porasin pois ja korvasin pultilla, kunhan otin pois syylärin, puskurin ja muut etuheebelit. Samalla väliviilennin vaihtui Viggenin läpipuhaltavaa ja sain asennettua myös Defan elementin.
Kun sitten koeajolla tutkailin, ensiksi tyhjäkäynti eli villisti, välillä n. 2500 ja välillä 1500. Ilmeisesti Trionikki jotain oppi koska muutaman hetken jälkeen kaikki palasi normaaliksi. Ahtopaineissa nyt en odottanutkaan mitään näkyvää muutosta tapahtuvan, mutta tuntui kuin olisi se hitunenkin potku pois mikä on tullut hukkiksen tankoa lyhentämällä. Paineet tosin nousee siihen samaan eli 0,5 bariin.
Tälläistä tänään, nyt otin loma kaljan, muutaman vielä perään ja huomenna tuumaillaan lisää...
Viggen IC ja ahtopaineet
Viggen IC ja ahtopaineet
SS-K #1367 \ STCF #44
9-3 2.0t Sport -00 Junnustage 1
"Elämää varmaan löytyy ilman 500 hv:tä mutta veikkaanpa että se on melkoista nyhräämistä"
- Eki Mustakari -
9-3 2.0t Sport -00 Junnustage 1
"Elämää varmaan löytyy ilman 500 hv:tä mutta veikkaanpa että se on melkoista nyhräämistä"
- Eki Mustakari -
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1148
- Liittynyt: To Touko 05, 2005 11:33
- Paikkakunta: Vantaa
On noi lomakaljat sitten ihmeaineita. Tänään homma alkoi toimia paremmin. Ahtopaineita on ehkä hitusen enemmän mutta kone reagoi kaasuun herkemmin. Tuntuu spoolaavan alempaa. Täytyy todeta että tyytyväinen olen. Minkäslaisia kokemuksia muilla on?
SS-K #1367 \ STCF #44
9-3 2.0t Sport -00 Junnustage 1
"Elämää varmaan löytyy ilman 500 hv:tä mutta veikkaanpa että se on melkoista nyhräämistä"
- Eki Mustakari -
9-3 2.0t Sport -00 Junnustage 1
"Elämää varmaan löytyy ilman 500 hv:tä mutta veikkaanpa että se on melkoista nyhräämistä"
- Eki Mustakari -