Limuautomaattien asiantuntijoita

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Vastaa Viestiin
Muksu
"Hölösuu"

Limuautomaattien asiantuntijoita

Viesti Kirjoittaja Muksu »

Täälä Off topic- osiolla minkä tahansa asian kysely on kuin lohilammikossa kalastelua, joten kokeillaas taas onnea.

Palokuntamme asemalla on jo kohta kymmenisen vuotta pitänyt majaansa Italialaisvalmisteinen Vendo-merkkinen Pepsi-logoilla koristeltu limuautomaatti. Vanha kone, tod.näk. 80-lvulta. On kylläkin ns. "nykyaikaista mallia", eli ei vitriinityyppinen. Jotain pientä vikaa siinä on aina ollut, mutta yleensä ne on korjattu.

Nyt ollaan taas tenkkapoossa. Kone ei toimi lainkaan. Kylmää tekee kyllä, eli vika on todennäköisesti sähköpuolella. Tänään taas kokeiltiin yksinkertaisia temppuja, eli vähän piuhojen herkistelyä ja ovikatkaisijoiden ropaamista. Viimeksi toimiessaan antoi vielä soodaa ulos, mutta tilttasi joka kerta.

Kerron tarkemmin jos löytyy joku joka näistä laitteista ymmärtää.

Kone on tosiaan oma, eli itse haetaan tukusta limpparia ja laite pyörittää itse itseään. Panimot eivät enää myy käytettyjä koneita ulos, vaan romuttavat ne surutta :( Uudet brändittömät maksaa taasen maltaita.
Vetokoukku on brutaalin miehen peruutustutka

Volvo V50, 2012
Jorma
"Aero"

Viesti Kirjoittaja Jorma »

En tiedä pystyykö kaveri tässä linkissä auttamaan. Asiallisesti on meikän pelin ostokyselyihin vastaillut. Onpa tuollainen limuautomaattikin kuitenkin myynnissä siellä. Tosin sen toisen colajuoman logoilla :)

http://www.realgames.org/peliautomaatit.html
9-3 SC 1.8t -06
makri
"Turbo"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja makri »

Minä luin ensin että "luomutomaattien asiantuntijoita" ja riensin kiireellä jelppimään, mutta eihän se niin ollut. Näin jälkikäteen ajateltuna en minä luomutomaateistakaan olisi osannut paljon mitään sanoa, vaikka varmaan yhtä monta luomutomaattia on tullut syötyä kun automaattilimuja juotua.
2019 Mazda CX9 2,5T + 2011 Mazda3 GT 2,5i + Telajärvi
Kerran Saabisti, aina Saabisti - käyttöauton merkistä riippumatta
Myrkky
luonnevammamouho

Viesti Kirjoittaja Myrkky »

Asian vierestä menee asiani, mutta kun automaateista on kyse niin perinteinen pajazzo olisi kiva saada jostain järkihintaan.. (joten jos haluat minusta eroon foorumilla, niin myy minulle sellainen halvalla.. sen jälkeen ei olis juur vaihtoehtoja mitä tekisin vapaa-aikoinani.. :D )
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
Henkka #2283
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Henkka #2283 »

Myrkky kirjoitti:Asian vierestä menee asiani, mutta kun automaateista on kyse niin perinteinen pajazzo olisi kiva saada jostain järkihintaan.. (joten jos haluat minusta eroon foorumilla, niin myy minulle sellainen halvalla.. sen jälkeen ei olis juur vaihtoehtoja mitä tekisin vapaa-aikoinani.. :D )
Halvalla voisin myydäkin, jos vaan pidän rahastuskotelon avaimen itelläni :wink:
SS-K Jäsen #2283
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
saab87
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja saab87 »

Myrkky kirjoitti:Asian vierestä menee asiani, mutta kun automaateista on kyse niin perinteinen pajazzo olisi kiva saada jostain järkihintaan.. (joten jos haluat minusta eroon foorumilla, niin myy minulle sellainen halvalla.. sen jälkeen ei olis juur vaihtoehtoja mitä tekisin vapaa-aikoinani.. :D )
Pojat ei!!! ette usko miten vaikee tuo on saaha kävelemään pajatsokoneen ohi, saatika irti siitä ennenku o rahat loppu :lol: sitä ei näkis enää ikinä missää jos sillä ois pajatsokone itellää
Rouva JuAn
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
Vastaa Viestiin