-99 9-3:n 2.2 tid:n ecun paikka

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
MacIIVC
"Kaasari"
Viestit: 32
Liittynyt: Pe Marras 25, 2005 14:36

-99 9-3:n 2.2 tid:n ecun paikka

Viesti Kirjoittaja MacIIVC »

Missäspäin tuo kyseinen kapistus pitäisi olla, haun perusteella sain selville, että jalkatilassa haskalokeron takana, mutta empä sitä ainakaan sieltä itse löytänyt, vaikka hanskalokeron irti ruuvailin. Minkäs näköinen se kapistus muuten on? Tarvitsisi löytää sen sarjanumero, että saisi tiedusteltua lastua kyseiseen peliin..
ex 9-3 2.2 TiD -99
MacIIVC
"Kaasari"
Viestit: 32
Liittynyt: Pe Marras 25, 2005 14:36

Viesti Kirjoittaja MacIIVC »

Jahas, löytyihän se sieltä pinen tonginnan jälkeen verhoillun alta, mikähän niistä numerosarjoista mahtaa olla se "oikea" laatikon sarjanumero?
ex 9-3 2.2 TiD -99
pecca
"Kaasari"
Viestit: 46
Liittynyt: Ti Huhti 25, 2006 22:22
Paikkakunta: Nivala

Moro!

Viesti Kirjoittaja pecca »

Helpoiten saat lisätehoa kun käyt muuttamassa vaan ohjelman ohjausyksikköön, halvempi tapa kuin "lastu" Tehoa saat 150-160hp. Ite käytin oman saabin Oulussa http://www.powerflash.fi/ Suositteli että yli 200tuhatta ajetusta ei kannata ottaa enempää kuin 150hp niin kestää varmasti. Koneesta saa kuulema 160hp.
Saab 2.2 TID vm:99, 150hp&350Nm
MacIIVC
"Kaasari"
Viestit: 32
Liittynyt: Pe Marras 25, 2005 14:36

Re: Moro!

Viesti Kirjoittaja MacIIVC »

pecca kirjoitti:Helpoiten saat lisätehoa kun käyt muuttamassa vaan ohjelman ohjausyksikköön, halvempi tapa kuin "lastu" Tehoa saat 150-160hp. Ite käytin oman saabin Oulussa http://www.powerflash.fi/ Suositteli että yli 200tuhatta ajetusta ei kannata ottaa enempää kuin 150hp niin kestää varmasti. Koneesta saa kuulema 160hp.
Upsoluten lastu tulossa itselle, se jo sen verta edullinen, että raaskii hommatakkin
ex 9-3 2.2 TiD -99
Vastaa Viestiin