Missä lienevät vanhat sotaratsut?

Näitkö tien päällä toisen Saabin, josta haluat tietää enemmän. Kysy täällä.
Vastaa Viestiin
skae
"Ruisku"

Missä lienevät vanhat sotaratsut?

Viesti Kirjoittaja skae »

Tiedä häntä , lieneekö oikea paikka kysellä, mutta kiinnostaisi tietää löytyykö jonkun klubilaisen nurkista, tai jopa ajosta vielä faijan vanhoja ysisatkuja. HKU-129, muistaakseni ensimmäisiä ysisatasia vm-79 ja vielä KJX-624, vuosimallia en muista, mutta metallinvihreä automaatti.
Saabismi voi näköjään tarttua...itämisaika oli vaan pitkä.
9-5 Aero -02
PelleP
Matalapaineturbo

Viesti Kirjoittaja PelleP »

Mielenkiintoista...ikävä kyllä en mainitsemistasi sotaratsuista tiedä mitään, mutta muakin kiinnostaisi pari (faijan vanhaa) sotaratsua, joista en AKEn viestipalvelulla ole saanut tietoa: 99L 1,85 -73,veronanvihreä, AAL-209. VIN jäi tarkalta nuoreltamieheltä (minulta) muistiin:99736000400. Ja entäs punainen 99GL super -79 AMP-441. Onko kellään tallessa...vai onko R.I.P.??

Menee vähän offtopikiksi, mutta missähän vois olla iskän eka ja mun elämän ensimmäinen AUTO: vaaleansininen Ford Consul Mk2 -61, vuosina -65-75 kilvissä AJX-58?? Niin ja se VIN oli 302331 (uskokaa vain). Ehkä ei saabiharrastajan nurkista löydy? Mutta tällä mä natiaisena opettelin ajamisen alkeet, ja mulle se on ikimuistoinen kärry. (Sillä mut N-klinikalle vietiin ja haettiinkin...)

Aina sitä vaan miettii, että minne ne vanhojen hyvien aikojen uskolliset palvelijat on joutuneet. Autojen taivaaseen? Vai jatkuuko maallinen vaellus ehkä yhäkin?? 8O
Vihdin Pelle#2851
900i2,1-16 ImolaRed MadeInUki
Vastaa Viestiin