Laatu katsastusta (Ihan asian vierestä)

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
Sabaman
"Turbo"

Laatu katsastusta (Ihan asian vierestä)

Viesti Kirjoittaja Sabaman »

Kävin eilen vihdoin muutoskatsastamassa auton. H&R:n TUV papereita tyrkytin heti ensimmäisenä virkamiehelle. Pihalla äijä kyseli, että paljonkos on madaltunut ja saakos tämän vielä nosturille.

No, nosturilla se kyttäs, ettei etujouset tipu alas kun nostaa ilmaan ja kysyi, että olikos nämä uudet lyhyemmät kuin vanhat. Sen jälkeen se lohkas vuoden parhaan jutun ihan pokkana: "Tää näyttäs siltä, että on vakio jouset katkastu lyhyemmiksi" BUAHAHAHAHAHAHAHA!!! :lol: :lol: :lol: Siis jumalauta joo, mä tulen varmaan kaverin paperit kädessä yrittään.
Melkein repesin päin naamaa. Sitten pyyhin pölyt pois takajousesta ja katso, siellähän se logo ja malli numero oli.
Pikkasen varmaan äijää nolotti kun ei ole rassukka ennen nähnyt kuin punaisia madallusjousia.
Eli eipä ne niitä olis huomannu katsastuksessa jos ei olis kertonu. Kaskun ei ruvennu kitiseen powerflexeistäkin, että ne on itse tehty puusta ja maaalattu paukkupullolla violetiksi.

Tämä huvi muuten kustansi 90€
Saabismi on seikkailu
9-5 2,0t aut. -00 Business
Psychocowboy
"Hölösuu"

Re: Laatu katsastusta (Ihan asian vierestä)

Viesti Kirjoittaja Psychocowboy »

Sabaman kirjoitti:
Tämä huvi muuten kustansi 90€
8O . Talvella hinta Hakuninmaalla oli vielä 68€. Kovat on hinnat. Taisi katastusmies olla oikea "pro" kun tollasia heitteli :D . Ei mulla sentään moista ehdottanut vaikka onkin mustat jouset. Sanoi vaan ettei noita olisi kukaan huomannut jos ei olisi kertonut tai katastusmies saabisti kuten mulla kävi.
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
Tasapaino akseli
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Tasapaino akseli »

Piru et on kallista.. Mutta kyllähän noin asiantuntevasta palvelusta täytyy maksaakin jo enemmän.. Täälläpäin muutoskatsastus maksoi 28€. Enkä kerennyt kunnolla olla maksua suorittanut kun katsastusmies toi jo uutta rekisteriotetta jossa tiedot kunnossa. Tosin kun sattui rauhallinen hetki mittuutin jarrulevyjen paksuuden samalla ja katteltiin nivelien kunto testerillä vielä samaan rahaan. :lol:
#2807#
EX Saabit 9000 2.0t-93 2.3T-97
Saab 9-3 1.8t SC-06
Termos
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Termos »

Minä yritin tuossa kuukausi takaperin yllyttää inssiä, että syynäis nyt tarkasti sitten, kun vuosikatsastus kustantaa aika saakelin paljon.
Talvella kuului satunnaisesti kolahtelua takapään tienoilta, kun ajoi laajaan monttuun, mutta eipä mistään löytynyt väljää konttorilla.

Ei "Maptun performance" tarra auton persuuksessa osunut tieten okulääriin, kun ei tarvinnut valehdella softasta 8)

Taidan jatkossakin raportoida kaikki ylimääräiset kolahdukset ja parkkipaikalle tippuneet öljyläikät vuosikatsastuksessa. Hinta kun hilaa lähemmäs autotohtorin hinnastoa vuosi vuodelta :evil:
2009 9-5 Griffin biopower JC Stage 1 Tämmöinen tummanharmaa
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
Sabaman
"Turbo"

Viesti Kirjoittaja Sabaman »

Korjaan sen verran, että 90€ sisälsi myös vuosikatsastuksen.
Saabismi on seikkailu
9-5 2,0t aut. -00 Business
Psychocowboy
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Psychocowboy »

Sabaman kirjoitti:Korjaan sen verran, että 90€ sisälsi myös vuosikatsastuksen.
8O . No mulla tuli päälle vielä vuosikatsastus, pakokaasut ja lambda 8O . Eli oli tois sun aika "halpa"
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
Vastaa Viestiin