Kertokaa mikä nokka-akseli ???

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
Kapaleino
"Hirsch"
Viestit: 742
Liittynyt: Ma Touko 12, 2003 18:19
Paikkakunta: Heinola

Kertokaa mikä nokka-akseli ???

Viesti Kirjoittaja Kapaleino »

Tämä on joku ysisatasen virinokka mut en tiedä mikä ja millaiset asteet AUTTAKAA :cry: :?: :!:
Nokan päässä on tälläiset tekstit.
9t20A7 tai sit viimenen numero on 1. Sit siinä lukee myös Turbo H+4
Toi eka ysi voi ehkä olla myös g :?:
Kertokaa paljon on asteita ja nostoja tässä tikussa :?: :!:
Kyllähän sitä kaikkea rakentais kun olis rahaa ja aikaa.
Juha
Matalapaineturbo
Viestit: 200
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 18:10
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juha »

Jos toi eka merkki on g niin sehän vaikuttais gt-motorin nokalta. Kannatta varmaan soittaa niille ja kysyä jos ne sais ton koodin perusteella tiedot sulle tosta nokasta.

tässä sulle vielä numero gt-motoriin 09-550917
Kapaleino
"Hirsch"
Viestit: 742
Liittynyt: Ma Touko 12, 2003 18:19
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja Kapaleino »

Kiitos paljon :!: :lol:
Kyllähän sitä kaikkea rakentais kun olis rahaa ja aikaa.
Kapaleino
"Hirsch"
Viestit: 742
Liittynyt: Ma Touko 12, 2003 18:19
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja Kapaleino »

GT-motors tunnisti omakseen tällaisen nokka akselin
gt20A1 Siinä on tämmöiset arvot.
Imu 272 astetta nosto 10.7 mm.
pako 358 astetta nosto 10.95 mm.
Haritus 108 astetta

Sanoi se heppu siellä että eivät ole ikinä stanssanneet mitään muuta tekstiä nokkiinsa kun gt 20 A 1 eli mistä on mahtanut tulla nuo loput tekstit tuohon akseliin 8O :?:
Jos joku osaa selvittää niin on kymmenen pisteen ja papukaija merkin arvoinen suoritus :!:
Kyllähän sitä kaikkea rakentais kun olis rahaa ja aikaa.
Subonaattori
"Aero"
Viestit: 358
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 18:49
Paikkakunta: Alavus

Viesti Kirjoittaja Subonaattori »

No kyllä ainaki pakopuolen asteet pitäis riittää :D
ylipaine=ylivoimaa!
SAAB 9-5 Wagon Automatic BioPower MY02
#2269
Kapaleino
"Hirsch"
Viestit: 742
Liittynyt: Ma Touko 12, 2003 18:19
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja Kapaleino »

Niin pitäis mut kun ei ole varmaa et onko tuo edes sen GT motorssin tekemä tikku :?: :!:
Kyllähän sitä kaikkea rakentais kun olis rahaa ja aikaa.
Need more speed
"Turbo"
Viestit: 242
Liittynyt: Ke Loka 22, 2003 17:26
Paikkakunta: Riihimäki

Keppiä

Viesti Kirjoittaja Need more speed »

ja porkkanaa'
No se siitä
Mitä muuten meinaat tehdä sillä aksilalla?
Onko se H moottoriin .
terv JAri
Kaikki alle 2 bar ahtavat ovat vapareita!
Saabit 9-5 2.3 tbo, 9-5 3.0 tiD, 9000 aero ,900 2,3 ja jokunen muu riiska
Nyt joutunee ajeleen....vaparilla auts.Teck 2 ja Isat löytyvät myös Riihimäeltä...
Kapaleino
"Hirsch"
Viestit: 742
Liittynyt: Ma Touko 12, 2003 18:19
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja Kapaleino »

H- moottoriin on juu ja ajattelin tunkea sen kiinni ja katsoa mitä se tekee.
Kyllähän sitä kaikkea rakentais kun olis rahaa ja aikaa.
ASTech
"Hölösuu"
Viestit: 1167
Liittynyt: Ti Joulu 02, 2003 17:37
Paikkakunta: Uki

Viesti Kirjoittaja ASTech »

Kapaleino kirjoitti:H- moottoriin on juu ja ajattelin tunkea sen kiinni ja katsoa mitä se tekee.
Hyvä :D Eikä Jari sitä saisi 900M:ään laittaa :wink:
kallejh
"Saabisti"
Viestit: 441
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 07:52
Paikkakunta: Loppi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kallejh »

:lol:
Eiköhän se olis menossa yhteen toiseen rojektiin...
- Kalle Heikkilä #973 -
- Saab 96 V4 1978 turbo - Saab 99 Turbo Historic rata-auto projekti -
Vastaa Viestiin