Dumpista

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
Luigi
"Koeajolla"
Viestit: 3
Liittynyt: La Heinä 22, 2006 13:19
Paikkakunta: Outokumpu

Dumpista

Viesti Kirjoittaja Luigi »

Elikkäs auto on vm.89 9000 cd 2.0 16 turbo! joka pitäis saada aivastelemaan... elikkäs mistä aloittaa? kun menin itse ihan sekasin noista by-bass:in ja dumpin asenteluista... mitä pitää hankkia ja mistä kannattaa kysellä?
avittakaa vähän vasta-alkajaa :?
hasha
"Aero"
Viestit: 472
Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 14:54
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja hasha »

Sulla on tuossa ilmamassamittari ja seokset "sekoaa" jos dumppaat ilman suoraan ulos. Tämän takia ylimääräinen jo mitattu ilma kierrätetään takaisin turbolle.

Vapaavirtaussuodattimella saa kait hieman enemmän dumppausääntä kun bypass "dumppaa".
#2359 Ex: 9000CC T16 M90/88 Black, Ex: 900 GL T8 M86, Ex: 9000 Aero M96 Black
EX: 9-5 Aero Sedan M04 Espresso Black, EX: 9-3 SE Sport Coupé M99 Black
,
Saab 9-3 SS 2.0T BP Aero M08 Snow Silver, 9-3 SC 2.0t BP Vector M08 Black
Boiga
"Hirsch"
Viestit: 779
Liittynyt: La Elo 16, 2003 17:46
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Boiga »

itsellä lisäänty tuo aivastelu aika paljon tosiaan tuolla vapaavirtaussuodattimella sekä mielestäni muuttui myös kun asensin bypassin hieman ylemmäs (eli sieltä alhaalta turbon vierestä tuonne ylemmäs ja lähemmäs ahtoputkea). Yksi vaihtoehto on ostaa forgen bypass, pitäisi tälläkin ruveta ääntelemään erilailla (ainakin muun merkkiset turbo autot ovat ruvenneet pitämään jo säveliä).
Mustasurma siirretty seuraavalle kuljettajalle, aero alla ;)
Vastaa Viestiin