NG900 -94 automaatin hinaus pyörät maassa vetarit kiinni

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
wesku
"Hölösuu"
Viestit: 3610
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 11:38

NG900 -94 automaatin hinaus pyörät maassa vetarit kiinni

Viesti Kirjoittaja wesku »

Milaisia max. etäisyyksiä/nopåeuksia ym. speksataan ?

(vrt. 9000 haynes mukaan max 50 km, 50 km/h ja kehotetaan laittamaan 2 litraa öljyä yli täyden merkin)
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Varmuuden vuoksi vetäisin trailerilla.

Nimim. tontun loota rikki hinaamalla

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
wesku
"Hölösuu"
Viestit: 3610
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 11:38

Viesti Kirjoittaja wesku »

peinu kirjoitti:Varmuuden vuoksi vetäisin trailerilla.

Nimim. tontun loota rikki hinaamalla
Kertoisitko tarkemmin miten kävi ?
kerttu
"Tuplakaasari"
Viestit: 88
Liittynyt: Ke Heinä 26, 2006 19:22
Paikkakunta: rovaniemi

perävaunu

Viesti Kirjoittaja kerttu »

liitäntä on varmasti ollut tässä tapauksessa se suurin syyllinen. :roll:
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

wesku kirjoitti:
peinu kirjoitti:Varmuuden vuoksi vetäisin trailerilla.

Nimim. tontun loota rikki hinaamalla
Kertoisitko tarkemmin miten kävi ?
Ei laitettu edes lisää öljyä. Ei käynyt moinen mielessäkään kun ketutti koneen leviäminen. Hinattiin tolla toisella signaturen autolla n. 25km kotiin ja sieltä myöhemmin vastaava matka tallille.

Oireena oli laatikon luistaminen. Ei vaihtanut ykköseltä suuremmalle muuta kuin kylmänä tai alamäessä. Onneksi rahalla ja ajalla pääsi siitäkin :)

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Vastaa Viestiin