Saab 900i 2.1 16 Valve....................................

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
kerppa
"Kaasari"
Viestit: 6
Liittynyt: Su Heinä 30, 2006 14:21
Paikkakunta: Outokumpu

Saab 900i 2.1 16 Valve....................................

Viesti Kirjoittaja kerppa »

Oon muuttamassa turboks.Männät varmaan tarviis kans vaihtaa vai saisko puristuksia muulla tavalla laskettuu.

Sorry niinpä tosiaan väärä paikka.
Viimeksi muokannut kerppa, Su Heinä 30, 2006 15:37. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24635
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

täh..... oot sie ostamassa vai ? tää on väärä paikka kysellä osia...
liekkö kellään 2,1 turboa
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
suorsa
"Hölösuu"
Viestit: 3461
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 13:11
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja suorsa »

Männät vaihtoon tai sitten kannesta palotiloja suuremmiksi. Onhan noita kuulemma vakio 2.1 vapareita ahduttuna liikenteessäkin.
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 3x 9-5 Tid -10, 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 900 Aero 89 (PR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
himmee
"Hölösuu"
Viestit: 1311
Liittynyt: Su Touko 02, 2004 19:43
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja himmee »

tai männistä siivu pois.
VW transporter 2.5tdi vm.99
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

en ehkä suosittelisi tuota mäntien siivutusta, kun eivät muutenkaan ole kovin hyvässä maineessa nuo 2,1 männät niin tuskin turbotettuna kestäisivät ohennettuina. paksumpaa pahvia ja palotilojen muotoilu.
onko noita 2,1 turbotettu yhtä hyvällä menestyksellä kuin 2,0? ei ole yhtään silmiin vaan osunut...
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
f-19
"Hölösuu"
Viestit: 1973
Liittynyt: Ma Syys 15, 2003 01:00
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja f-19 »

Joo männistä ei välttämättä kannata lähteä ottamaan tavaraa pois. Käytin yhdellä koneistajalla mäntää ja sanoi nopean vilaisun perusteella että ei riitä materiaalipaksuus laessa merkittäviin koneistuksiin.
suorsa
"Hölösuu"
Viestit: 3461
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 13:11
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja suorsa »

mikkoimp kirjoitti:onko noita 2,1 turbotettu yhtä hyvällä menestyksellä kuin 2,0? ei ole yhtään silmiin vaan osunut...
Ei noista ole julkisesti missään huudeltu, mutta eräs luotettava saabisti tietää parikin turbotettua 2.1:stä.
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 3x 9-5 Tid -10, 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 900 Aero 89 (PR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
kerppa
"Kaasari"
Viestit: 6
Liittynyt: Su Heinä 30, 2006 14:21
Paikkakunta: Outokumpu

Viesti Kirjoittaja kerppa »

Miten tuo 2.1 pata kestäis jos vaihtais pelkästään paksumman
kannentiivisteen?
suorsa
"Hölösuu"
Viestit: 3461
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 13:11
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja suorsa »

Kestäähän se niinkin. Suurin ongelma voi olla löytää jostakin paksumpi tiiviste.
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 3x 9-5 Tid -10, 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 900 Aero 89 (PR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
Vastaa Viestiin