ysiysiin t16 kone miten mahtuis

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
apina
"Turbo"
Viestit: 281
Liittynyt: To Touko 05, 2005 20:57
Paikkakunta: helsinki

ysiysiin t16 kone miten mahtuis

Viesti Kirjoittaja apina »

nin tuli mieleen ihan mielen kiinnosta et miten toi T16 kone mahtuu 82-84 ysiysiin ja mites noi suomen lait sallii sellaisen et joutuuks jarrut tekee uusiks ja mitä muuta
Passi
"Hirsch"
Viestit: 931
Liittynyt: Su Syys 14, 2003 10:39
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: ysiysiin t16 kone miten mahtuis

Viesti Kirjoittaja Passi »

apina kirjoitti:nin tuli mieleen ihan mielen kiinnosta et miten toi T16 kone mahtuu 82-84 ysiysiin ja mites noi suomen lait sallii sellaisen et joutuuks jarrut tekee uusiks ja mitä muuta
Kyllähän toi tonne menee:
Kuva
99T-museopeli
saabastelija
"Hirsch"
Viestit: 786
Liittynyt: La Huhti 23, 2005 07:52
Paikkakunta: orivesi

Viesti Kirjoittaja saabastelija »

onkos sulla Passi mikä moottorinkorvake tuossa kuvassa?

tietääkseni 174 hp moottorin saa laittaa ilman kummempia muutoksia, ehkä kaasuiskarit vaatii.
Cabbe -88 projekti, 99 3d -77 projekti,
99 -71 ke, vaimokkeen :-) 99 -70 projekti,
900 F -80 täydellinen raato :-) 900 -83 3d Lux projekti, 900 S -90 3D käyttis
Passi
"Hirsch"
Viestit: 931
Liittynyt: Su Syys 14, 2003 10:39
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Passi »

saabastelija kirjoitti:onkos sulla Passi mikä moottorinkorvake tuossa kuvassa?

tietääkseni 174 hp moottorin saa laittaa ilman kummempia muutoksia, ehkä kaasuiskarit vaatii.
Modasin satkun kiinnikkeestä.

T. Pasi
99T-museopeli
apina
"Turbo"
Viestit: 281
Liittynyt: To Touko 05, 2005 20:57
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja apina »

no näköjään ihan hyvin menee tekis mieli hommaa tollanen ja sit viel ku olis ihan normaalin näköinen ni olis kunnon sleeppeperi
saabastelija
"Hirsch"
Viestit: 786
Liittynyt: La Huhti 23, 2005 07:52
Paikkakunta: orivesi

Viesti Kirjoittaja saabastelija »

Passi kirjoitti:
saabastelija kirjoitti:onkos sulla Passi mikä moottorinkorvake tuossa kuvassa?

tietääkseni 174 hp moottorin saa laittaa ilman kummempia muutoksia, ehkä kaasuiskarit vaatii.
Modasin satkun kiinnikkeestä.

T. Pasi
8-venasen?
Cabbe -88 projekti, 99 3d -77 projekti,
99 -71 ke, vaimokkeen :-) 99 -70 projekti,
900 F -80 täydellinen raato :-) 900 -83 3d Lux projekti, 900 S -90 3D käyttis
apina
"Turbo"
Viestit: 281
Liittynyt: To Touko 05, 2005 20:57
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja apina »

entäs saiskois t8 koneesta helposti lähemmäs 200hv irti menee kuulemma helpommin sellane toho ysiysiin nokalle
himmee
"Hölösuu"
Viestit: 1311
Liittynyt: Su Touko 02, 2004 19:43
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja himmee »

Eiköhän nuista 8v urboista ole otettu suht iisisti lähemmäs 200hv.

Ja muistaakseni sun autossa on jo H-kone, jolloin urbokoneen pitäisi mennä kivuttomasti paikalleen. Kokemusta ei ole.
VW transporter 2.5tdi vm.99
Aksu900
"Hölösuu"
Viestit: 1451
Liittynyt: To Syys 11, 2003 10:03
Paikkakunta: Oulu/Kälviä

Viesti Kirjoittaja Aksu900 »

Saahan 8-venttiilisestä helpohkosti 200hp mutta että saa käytöksen 16-venasen tasolle niin vaatii jo enemmän työtä.. :)
Aki Peltola #1132
Vastaa Viestiin