
Piristetyt versiot
Piristetyt versiot
Ruotsin puolelta autoa katsellessa, olen törmänny moneen 1 vaiheen viri systeemiin.Onkohan siitä kovinkin paljoa ei hyvää laatikolle muutenkin koneelle.Tietenkin riippuu kuinka sitä on käsketty ja huollettu.Jotenki vaan tuntuus hiukan arveluttavalta laitta semmoinen peli esim. 2.0cse 200 heppasena vakio 150 siasta.Tiedä häntä sitte. 

Saab 9-5 Aero (-00), ei enää haaveena...
Rikkihän ne saa vakionakin joten se on "herran hallussa" toisilla kestää steg 3-4 ja toisilla hajoaa jo 150hp käskemättäkin. Joten spekulointi kestävyydestä on varsin epätoivoista ja autokohtaista. Yleisesti virittämällä lyhennetään aina mekaanista kestoikää.
V-M
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Samaa mieltä V-M:n kanssa .Jos lähdet virittimään ,varaa n.1500 2000 E ylimääräistä.Ykkösstegillä tuskin laatikko ja kone kärs kovin paljon ,mutta kytkin ja ahdin on kovilla. Itsellä meni turbo 1-stegillä 10000 kilometrissä.Sitä en tiedä ,paljonko on vaikutusta aikaisemmilla kilometreillä ja käyttäjillä.
Auton rakentelu ja virittäminen taitaa ollla 6:den parhaan joukossa ,mitä olen elämässäni tehnyt.Ts jos vaikka hivenen maksaa , niin kyllä maistuukin
Auton rakentelu ja virittäminen taitaa ollla 6:den parhaan joukossa ,mitä olen elämässäni tehnyt.Ts jos vaikka hivenen maksaa , niin kyllä maistuukin