Kohta on aika viedä musta menijä syyniin.
Miten tuollaisessa lambdalla varustetussa turbo tonnarissa menee säätö, jos siellä on korkeat päästöarvot?
Kaverin mukaan pitäisi olla automaattisesti oikeat arvot, jos lambda toimii ja on putki ehjä.
Kiitti etukäteen kaikille.
Eikös sitten toisekseen toi käsijarru säädetty niin, että kokonaan "kiinni" ja kierros auki, että vähän ottaa kiinni palat levyihin.
-Hessu-
pakokaasu arvot katsastusta ajatellen
Re: pakokaasu arvot katsastusta ajatellen
Omassa lambda arvo oli hiukka korkeella, mut putsaamisella se tokeni.hessu75 kirjoitti:Kohta on aika viedä musta menijä syyniin.
Miten tuollaisessa lambdalla varustetussa turbo tonnarissa menee säätö, jos siellä on korkeat päästöarvot?
Kaverin mukaan pitäisi olla automaattisesti oikeat arvot, jos lambda toimii ja on putki ehjä.
Kiitti etukäteen kaikille.
Eikös sitten toisekseen toi käsijarru säädetty niin, että kokonaan "kiinni" ja kierros auki, että vähän ottaa kiinni palat levyihin.
-Hessu-
CO keikkui ennen putsaamista 0.3 %:ssa, enkä edes konttorilla kattonu paljoa se siel näytti.
Ja kässäriä omasta tiukkasin ensin "kiinni" ja vartti kierros auki, ei enempää. Tuo käsittääkseni on ihan "virallinen" ohje

-J-
9000 CS 2.3 kovassa ajossa
Suzuki RF 900 R "boys needs toys"
9000 CS 2.3 kovassa ajossa
Suzuki RF 900 R "boys needs toys"