Puristusten lasku H-kone

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
J-ani
"Aero"
Viestit: 463
Liittynyt: Su Tammi 11, 2004 15:22

Puristusten lasku H-kone

Viesti Kirjoittaja J-ani »

Onko kellään valmiita toteutuksia 8 venttiilisen h-koneen puristusten laskemisesta kantta muokkaamalla esim. palotilojen työstö. Paljonko on työstövaraa ja millaiseen muotoon kannattaa työstää?

Entä löytyykö paksumpia kannentiivisteitä. Saabin korjaamokäsikirjassa ainakin mainitaan, että jos kantta joutuu laskemaan yli 0,5mm on mahdollista käyttää paksumpaa kannentiivistettä..
Viimeksi muokannut J-ani, To Elo 24, 2006 09:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
#1890
Myrkky
luonnevammamouho
Viestit: 3113
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 10:29
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Myrkky »

Virtausvaraa venttiilien sivuille lisää, terävät kantit pyöristäen jne.. kirjallisuudesta jos pitäisi esimerkkejä heittää mistä saisit lisätietoa, olisi "virittäjän käsikirja 1" ja etenkin "uusi moottoritekniikka", molemmat alfamer:in kustantamia.

Englanninkielisiä sitten osoitteesta http://www.editions-palmier.fr/Librairi ... oteurs.htm

Takijänoikeussyistä en tänne kuvia moisista kirjoista laita.
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
Vastaa Viestiin