Eberspächer / Webasto

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
renner
"Viggen"
Viestit: 506
Liittynyt: Ke Maalis 23, 2005 14:01
Paikkakunta: ESPOO

Eberspächer / Webasto

Viesti Kirjoittaja renner »

Mistä ostit ja mihin hintaan, ennen kylmiä pitäisi tuollainen autoon saada montteerattua joten vinkkejä otetaan vastaan.
Juusokas
"Hirsch"
Viestit: 722
Liittynyt: Ma Huhti 12, 2004 23:07
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Juusokas »

Kokeile Voutilan Essoa kehä III:lla tai Ripoilia Kannelmäessä (sama yrittäjä).
SS-K #1367 \ STCF #44
9-3 2.0t Sport -00 Junnustage 1
"Elämää varmaan löytyy ilman 500 hv:tä mutta veikkaanpa että se on melkoista nyhräämistä"
- Eki Mustakari -
mwessman
"Ruisku"
Viestit: 103
Liittynyt: Ma Heinä 12, 2004 10:42

Viesti Kirjoittaja mwessman »

Omani asensin konehuoneeseen, pulttasin sen kiinni neliöpalkin avulla hanskalokeron kohdalle. Bensan otin suoraan tankista. Automaatti-ilmastoinnin takia lämppärin puhalluksen voimakkuuden säätö meinas olla hankalaa. Webasto kun haluaa puhaltaa ilmaa täysillä sisään. Puljasin vielä kännykkäkäynnistyksen -maksoi kaikki seitsemän euroa.. Nyt kelpaa talviautoilla :lol:
renner
"Viggen"
Viestit: 506
Liittynyt: Ke Maalis 23, 2005 14:01
Paikkakunta: ESPOO

Viesti Kirjoittaja renner »

Ok, mitenkäs se liitos sinne tankkiin tehtiin ja kuinka monimutkaisia sähköhommia on tiedossa?
Saako systeemin toimimaan SIDin kautta vai vai ...
tevisu
"Hölösuu"
Viestit: 1880
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 19:47
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja tevisu »

Omassa kolkissa oli Webasto. Asennusliike asensi laitteen siten, että se käynnisti ACC:n kun Webasto oli lämmittänyt ensin moottorin.

Ongelma oli myös minulla tuo puhaltimen liian suuri nopeus. Ongelma ratkesi todella helposti:
ACC:n voi ohjelmoida niin, että se käynnistyy haluamillasi asetuksilla. Itse ohjelmoin aina talveksi puhalluksen tuulilasille ja pienimmän puhallinnopeuden. Koskaan ei oikutellut eikä akku loppunut. Ohjeet ohjelmointiin löydät auton ohjekirjasta.

Edit: pidän Webaston omaa kelloa parempana kuin Saabin omaa. Perusteeni simppeli: kello oli heti ratin vasemmalla puolella, joten helppo painaa päälle ilman autoon astumista. Nuo kolme esiasettua aikaa riittivät ja pikakäynnistys yhdellä napilla.
tami
"Hirsch"
Viestit: 810
Liittynyt: To Syys 23, 2004 22:01
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja tami »

tevisu kirjoitti:Omassa kolkissa oli Webasto. Asennusliike asensi laitteen siten, että se käynnisti ACC:n kun Webasto oli lämmittänyt ensin moottorin.
Minkä hintaiseksi tuo liikkeessä asennettu Webasto suurinpiirtein tulee? On kyllä kätevä varuste.
Saab 9-5 2.3t
Saab 9-5 Aero
Saab 900 cabriolet 2.0t+
# 2752
tevisu
"Hölösuu"
Viestit: 1880
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 19:47
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja tevisu »

tami kirjoitti:
tevisu kirjoitti:Omassa kolkissa oli Webasto. Asennusliike asensi laitteen siten, että se käynnisti ACC:n kun Webasto oli lämmittänyt ensin moottorin.
Minkä hintaiseksi tuo liikkeessä asennettu Webasto suurinpiirtein tulee? On kyllä kätevä varuste.
4,2 kW bensaWebasto maksoi muutama vuosi sitten 1200 euroa asennettuna.
Vastaa Viestiin