Tyhjäkäynti hävisi
Tyhjäkäynti hävisi
Sabistamme hävisi sitten peiri päivää sitten tyhjäkäynti. Auto sammui kun oli käymässä pihalla. Sai sahata käyntiin aika kauan ja lähti vasta kun antoi kunnolla kaasua. Auto siis -99 9-5 230tkm. CE valo palaa myös.
Lahtee siis käyntiin mutta ei käy tyhjäkäyntiä tai käy hyvin heikosti.
Pari kolme kertaa on viimeisen vuoden sisällä nykinyt tasakaasulla ajettaessa. Muuten pelannut meillä hienosti. (3v 50tkm)
Ei taida auttaa kun viedä kärry pajalle ja pistää piuhan perään.
Onkos kellään hyviä avauksia mitä on hajalla?
Lahtee siis käyntiin mutta ei käy tyhjäkäyntiä tai käy hyvin heikosti.
Pari kolme kertaa on viimeisen vuoden sisällä nykinyt tasakaasulla ajettaessa. Muuten pelannut meillä hienosti. (3v 50tkm)
Ei taida auttaa kun viedä kärry pajalle ja pistää piuhan perään.
Onkos kellään hyviä avauksia mitä on hajalla?
9000 CD 2.0i -95
Veikkaan kaasuläppää. Tuoretta keskustelua muunmuassa kaasuläpästä:
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=44586
Täällä oli taannoin samanlaiset oireet, paitsi että tyhjäkäynti hävisi kaupan parkkiksella ryömintänopeudella.
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=44586
Täällä oli taannoin samanlaiset oireet, paitsi että tyhjäkäynti hävisi kaupan parkkiksella ryömintänopeudella.
2009 9-5 Griffin biopower JC Stage 1 Tämmöinen tummanharmaa
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
Käyty lukemassa vikakoodit paikallisella pajalla ja löyty seuraavaa: P1230, P1231 ja P1261. Onko nuo kaikki kaasuläppäkoteloon viittavia?
Lisäksi läppäkotelosta putsattu paskaa pois. Nyt käy tyhjäkäyntiä mutta turhan korkeaa. CE valo sammu, mutta sytty uudelleen kun lähti liikenteeseen. Onnistuko tuo läppäkotelon resetointi helposti?
Kuullostaa tuo uusi läpäkotelo aikas suolasen hintaselta.
Lisäksi läppäkotelosta putsattu paskaa pois. Nyt käy tyhjäkäyntiä mutta turhan korkeaa. CE valo sammu, mutta sytty uudelleen kun lähti liikenteeseen. Onnistuko tuo läppäkotelon resetointi helposti?
Kuullostaa tuo uusi läpäkotelo aikas suolasen hintaselta.
9000 CD 2.0i -95
-
- "Kaasari"
- Viestit: 13
- Liittynyt: Pe Marras 11, 2005 11:52
- Paikkakunta: Uusikaupunki
P1230, P1231 ja P1261. Onko nuo kaikki kaasuläppäkoteloon viittavia?
Samat koodit sain omastani Limb Home -tilassa. Tuossa läppäkotelon resetoinnin ohje:
http://photo.platonoff.com/Auto/2004100 ... _reset.jpg
Saabiton
itse jaksoin temppuilla vajaan vuoden, ja lopulta oli pakko vaihtaa uusi kotelo (6 limp home- tilaa aina tihentyvin välein). uusi osa maksoi rahteineen 435€ Partsforsaabilla, ja paikallinen uusi merkkiliike veloitti 71€ työstä ja uudesta O-renkaasta.
nyt pelittää taas kivasti
kyllä Saabilla on kiva ajaa, kunhan lompakossa vaan olisi enempi pätäkkää ylläpitokuluihin
Terv. V-P
nyt pelittää taas kivasti

kyllä Saabilla on kiva ajaa, kunhan lompakossa vaan olisi enempi pätäkkää ylläpitokuluihin

Terv. V-P
#2160
toistaiseksi ei Saabia
toistaiseksi ei Saabia
