virranjakaja 900c/9000 t16

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
saabastelija
"Hirsch"
Viestit: 786
Liittynyt: La Huhti 23, 2005 07:52
Paikkakunta: orivesi

virranjakaja 900c/9000 t16

Viesti Kirjoittaja saabastelija »

näyttäisi että -88 kaasarisatkun virranjakajaan tuleva liitin ei sovi turbotontun jakajaan suoraan.
voiko homman hoitaa laittamalla turbon painekellon kaasarin jakajaan vai vaihdanko johtosarjan liittimen suosiolla.
Cabbe -88 projekti, 99 3d -77 projekti,
99 -71 ke, vaimokkeen :-) 99 -70 projekti,
900 F -80 täydellinen raato :-) 900 -83 3d Lux projekti, 900 S -90 3D käyttis
Avatar
jus
"Saabisti"
Viestit: 11628
Liittynyt: Ma Elo 11, 2003 21:37
Paikkakunta: Helsinki

Re: virranjakaja 900c/9000 t16

Viesti Kirjoittaja jus »

saabastelija kirjoitti:voiko homman hoitaa laittamalla turbon painekellon kaasarin jakajaan vai vaihdanko johtosarjan liittimen suosiolla.
Olet rakentamassa T16-konetta? 8-venttiilisen kaasarijakajalla ei silloin ole mitään käyttöä.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
saabastelija
"Hirsch"
Viestit: 786
Liittynyt: La Huhti 23, 2005 07:52
Paikkakunta: orivesi

Viesti Kirjoittaja saabastelija »

on näköjään täysin eri jakaja 8v/16v.
mitenkähän soveltuu 900c sytkän johtosarja t16 jakajan kanssa, sytkän ohjausyksikkö on kuitenkin sama?
kytkentäkaavioistahan tuo selviäisi mutta laiskuus...
Cabbe -88 projekti, 99 3d -77 projekti,
99 -71 ke, vaimokkeen :-) 99 -70 projekti,
900 F -80 täydellinen raato :-) 900 -83 3d Lux projekti, 900 S -90 3D käyttis
jani
"Aero"
Viestit: 453
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 10:22
Paikkakunta: nokia

Viesti Kirjoittaja jani »

tonnarin jakajassa on toi keskimmäinen nasta se hall anturilta tuleva piuha . ja laitimmaiset on sitten + ja toinen - johto
Vastaa Viestiin