Vikoja.
No unohdin hymiön laittaa tuohon ekaan viestiin,tämä on yhtä järjetön kuin tuo ei vikoja topic.
Mutta luca jees,on kaksi ovinen ja 84 mallinen,ei ikuna hitsattu ja pelleiltään täysin reiätön.Talviautoksi ostin.Värinä tuo ei niin halpa metallinhohto vispipuuro.
Ehostan tämän ja ajan talven,sitten joku saisi tästä noin neljällä sadalla täysin ehdan 99.

Mutta luca jees,on kaksi ovinen ja 84 mallinen,ei ikuna hitsattu ja pelleiltään täysin reiätön.Talviautoksi ostin.Värinä tuo ei niin halpa metallinhohto vispipuuro.
Ehostan tämän ja ajan talven,sitten joku saisi tästä noin neljällä sadalla täysin ehdan 99.

äääh...öööh, ei ikuna hitsattu? mutta kohta on, vai?Suppari kirjoitti:ei ikuna hitsattu ja pelleiltään täysin reiätön.Talviautoksi ostin.Värinä tuo ei niin halpa metallinhohto vispipuuro.

hitsit, ei tuollaisia sais talviautoks ottaa, eikös voitais tehdä vaihtarit ennen talvea, saisit sellaisen vähän happamamman tilalle?

juu se metallivispariväri on kyl aikas nätti. hyvinkäälläkin liikkuu yks sellainen mun iloksi.
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
No ainut joka vaatii hitsausta niin on oikean puolen etulokari.Hanttarin ovi reiätön,kuskin ovesta voi ehkäpä pienen löytää ajettu 212000.lucaf kirjoitti:äääh...öööh, ei ikuna hitsattu? mutta kohta on, vai?Suppari kirjoitti:ei ikuna hitsattu ja pelleiltään täysin reiätön.Talviautoksi ostin.Värinä tuo ei niin halpa metallinhohto vispipuuro.
Ehostan tämän ja ajan talven,sitten joku saisi tästä noin neljällä sadalla täysin ehdan 99.vai mitäs ehostamista siinä sitten on?
![]()
hitsit, ei tuollaisia sais talviautoks ottaa, eikös voitais tehdä vaihtarit ennen talvea, saisit sellaisen vähän happamamman tilalle?
juu se metallivispariväri on kyl aikas nätti. hyvinkäälläkin liikkuu yks sellainen mun iloksi.
Juu ei vaihdeta,toi on paljon huonompi ku mun toinen 900-88 josta piti tulla käyttis.Maalasin hitsasin ja sellaista pientä niin enpä kyllä sitä ainakaan enää uita suolassa..
Ostatko luca talven jälkeen pois

heh, nyt on niin monta herkullista ysiysiä mulle tarjottu etten kenellekään lupaa yhtään mitään. varsinkin kun oma kiintiö on jo niin ylitsevuotavan täys ja jokainen yksilö vieläpä niin hyvä ettei raaskisi luopua

Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)