Tuleeko autosta täysin idiootin/lässähtäneen näkönen näillä madalluksilla.
Muistan kun kaikissa teini autoissa piti on korotettu perä?.
Ajominaisuuvet taitaa olla yhtä huonot molemmissa vaihtoehdoissa.
Ajelin yhellä madalletulla..kauhee kivireki.
Miksi ei auton valmistajat tee näitä madallettuja jos ne on niin hyviä`?.
Myyjät tienaa näillä huuhaa jutuilla.
madallus ??
madallus ??
Saab 9000 t:bo
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
1. Ei tule, päinvastoin jokainen asiallisesti madallettu autohan on paljon paremman näköinen kuin tavalliset traktorit! Tonnariin on -40mm ja -60mm jousisarjoja. Yleisin madallus on 17" -40mm sarjalla, -60mm näyttäisi kyllä vielä paremmalta. -60mm vaan tekee kivireen jos haluaa vielä isomman vanteen.
2. Aivan hirveä. Tonnarissa päinvastoin perä tulee yleensä madalluksen myötä keulaa alemmas. Siihen lääke olisi laittaa -60mm keulaan.
3. Ensimmäisessä tietenkin päinvastoin. Kun auto on alempana, on sillä luonnostaan parempi ohjaus kuin että se olisi korkeammalla, jolloin pääsisi heilumaan joka tuulen puuskassa. Vaihtamalla vielä paremmat iskarit, loppuu loputkin keikkumiset.
4. Olet ajanut liian paljon madalletulla tai liian kireillä iskareilla. Oma autoni on madallettu juuri ajomukavuutta ajatellen. -40mm jouset, 17" pyörät ja orkkisiskarit. On pehmeyttä vielä jäljellä. Voimakkaasti jarrutettaessa ja kiihdytettäessä kylläkin niiaa ja hieman keulii +mutkakäytös voisi olla parempi. Tästä syystä ensikesänä tuleekin kireämmät iskarit (myös 18" vanteet), muttei kuitenkaan liian kireät että kivireki tulisi.
5. Tekeehän. Kaikissa paremmissa ja tehokkaammissa autoissa on uutena juurikin parempi alusta ja juuri sen takia että autossa olisi paremmat ajo-ominaisuudet suuremman tehon kanssa.
6. Taisit olla jurrissa kun kirjottelit
2. Aivan hirveä. Tonnarissa päinvastoin perä tulee yleensä madalluksen myötä keulaa alemmas. Siihen lääke olisi laittaa -60mm keulaan.
3. Ensimmäisessä tietenkin päinvastoin. Kun auto on alempana, on sillä luonnostaan parempi ohjaus kuin että se olisi korkeammalla, jolloin pääsisi heilumaan joka tuulen puuskassa. Vaihtamalla vielä paremmat iskarit, loppuu loputkin keikkumiset.
4. Olet ajanut liian paljon madalletulla tai liian kireillä iskareilla. Oma autoni on madallettu juuri ajomukavuutta ajatellen. -40mm jouset, 17" pyörät ja orkkisiskarit. On pehmeyttä vielä jäljellä. Voimakkaasti jarrutettaessa ja kiihdytettäessä kylläkin niiaa ja hieman keulii +mutkakäytös voisi olla parempi. Tästä syystä ensikesänä tuleekin kireämmät iskarit (myös 18" vanteet), muttei kuitenkaan liian kireät että kivireki tulisi.
5. Tekeehän. Kaikissa paremmissa ja tehokkaammissa autoissa on uutena juurikin parempi alusta ja juuri sen takia että autossa olisi paremmat ajo-ominaisuudet suuremman tehon kanssa.
6. Taisit olla jurrissa kun kirjottelit
